Sevgili için alışkanlıkları kişiliği değiştirmek doğru mu?

Bu soru her zaman kafamı kurcalıyor. Hayatına giren herkes bişeyleri yanlış yaptığını söyleyerek değişmeni ister. Ama kişiliğinin bir parçası olan alışkanlıklarını bırakmak, seni sen yapan özellikleri de bir kenara atmak değil midir? Bunları bırakınca benliğini yitirmez mi insan? Artık onun sevdiği insandan farklı olmaz mı? Yoksa tam tersi, sevdiği için herşeyi değiştirmeyi kabul etmek mi doğrudur? Bu kendi kişiliğinizi feda etmek değil midir bir yerde? Kişiliğinden karakterinden ödün vererek dönüştüğün insan, seni önceki halinle beğenen sevgilin için sevilebilecek kişi olur mu hala?
Sevgili için alışkanlıkları kişiliği değiştirmek doğru mu?
Cevapla