Selamlar.
2017 yılında önlisanstan mezun oldum. 2 sene önce de, bu sene de KPSS’ye ortaöğretim düzeyinden girdim. Zabıt katipliği için çalışıyorum, ortaöğretim düzeyinden katip olabilir miyim? Bana “sen önlisans mezunusun, ortaöğretimden girdiğin için kabul edemeyiz” diyebilirler mi? Şuna dikkat etmenizi istiyorum, ortaöğretimden girdim ama önlisans tercih edeceğim demiyorum, ortaöğretimden yine ortaöğretim tercih edeceğim. Bilgisi olanlar lütfen yardım edebilir mi 🙏 Teşekkürler şimdiden🙂
2017 yılında önlisanstan mezun oldum. 2 sene önce de, bu sene de KPSS’ye ortaöğretim düzeyinden girdim. Zabıt katipliği için çalışıyorum, ortaöğretim düzeyinden katip olabilir miyim? Bana “sen önlisans mezunusun, ortaöğretimden girdiğin için kabul edemeyiz” diyebilirler mi? Şuna dikkat etmenizi istiyorum, ortaöğretimden girdim ama önlisans tercih edeceğim demiyorum, ortaöğretimden yine ortaöğretim tercih edeceğim. Bilgisi olanlar lütfen yardım edebilir mi 🙏 Teşekkürler şimdiden🙂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar