Önlisans mezunuyum ama ortaöğretim KPSS’ye girdim. Ortaöğretim düzeyinden seçim yapabilir miyim?

Selamlar.
2017 yılında önlisanstan mezun oldum. 2 sene önce de, bu sene de KPSS’ye ortaöğretim düzeyinden girdim. Zabıt katipliği için çalışıyorum, ortaöğretim düzeyinden katip olabilir miyim? Bana “sen önlisans mezunusun, ortaöğretimden girdiğin için kabul edemeyiz” diyebilirler mi? Şuna dikkat etmenizi istiyorum, ortaöğretimden girdim ama önlisans tercih edeceğim demiyorum, ortaöğretimden yine ortaöğretim tercih edeceğim. Bilgisi olanlar lütfen yardım edebilir mi 🙏 Teşekkürler şimdiden🙂
Önlisans mezunuyum ama ortaöğretim KPSS’ye girdim. Ortaöğretim düzeyinden seçim yapabilir miyim?
Cevapla