İngilizce okumak bu bölümde avantajlı olur mu?
Evet, okumalısın.
Hayır, okumamalısın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence okuma çünkü ebe olacak isen ileriki hayatında sana lazım olmaz ama hazırlık lise 5 gibi diyorlar sana kalmış yinede
Yani emin değilim sağlık alanı ve dil lazım olur mu emin olamadım. Görüş için teşekkürler.
Direk iş hayatına atılmak istiyor musun
Yani.
İngilizce hazırlık okumak, her branşta bir avantajdır.
Görüş için teşekkürler.
Şunu söylemek isterim. Bölümünde iş olanakları oldukça geniş. Bir ebe arkadaşım, 62 kpps puanı ile atandı. Devlete girmeleri de kolay. Orada da dil tahsisatı var. O sınavı da verirsen, 5 yıl boyunca dil tahsisatı da alabiliyorsun.
Yani bu dediğiniz ne anlama geliyor?
Devlette çalışırsanız, maaşınız dışında İngilizce Dil Tahsisatı (Ödemesi) almanız yönünde, İNGİLİZCE HAZIRLIK EĞİTİMİ faydalı olacaktır ayrıca. Tabii ki sık tekrar yapmak şartıyla.
Anlıyorum, çok teşekkür ederim.
Hayır bence gereksiz. Ama kendini geliştirmek adına okuyabilirsin
Dil faydalı olur diyorlar özellikle özel kurumlarda bilemiyorum.
Gelecekteki seni gördüm kız😂😂
Hahahha bunu ilk gördüğümde kahkaha atmıştım. Bu kesinlikle ben :D
Cevap
4Cevap
bence okumalısın ilerde her türlü işine yarar önemli çünkü ingilizce artık çoğu yerde istiyorlar
Yani 5 sene olmuş olacak emin değilim.
Sırf para söğüşlemek için açılan tonlarca gereksiz bölüm var.
Ne alaka? Ebelik gereksiz bir bölüm mü? Anlamadım.
Akademik açıdan faydalı olur diye düşünüyorum
Görüş için teşekkürler.
Gerektireceğini sanmam
Faydalı olur mu diye düşünmüştüm. Görüş için teşekkürler.
Gerek yok
Neden faydası hiç mi olmaz?
Olmaz
Gerek yok.
Faydası olmaz mı?
Faydası olur illaki ama bence gerek yok
Hayır, okumamalısın.
Görüş için teşekkür ederim.
ebe olma çok küfrediyorlar 😂😂😂
Benim sorum bu değildi yalnız. Ve ayrıca annelerimiz daha çok küfür yiyor. Bu problem değil -_-
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar