Uludağ üniversitesi siyasi ve kamu yönetimi ikinci öğretim kazandım tek korkum cok gec saatlere kadar okulda durmak sizce?

kimisi 1. öğretimle bile derslere girersin diyo kimisi de girmesende erken cıkıyosun 10lara kadar kalmıyosun zaten devam zorunlulugu yok diyo siz ne düsünüyosunuz iibf dersleri 2. öğretimde nasıl?
Uludağ üniversitesi siyasi ve kamu yönetimi ikinci öğretim kazandım tek korkum cok gec saatlere kadar okulda durmak sizce?
Cevapla