Yunus Polisleri Bu İşi Hava Olsun Diye Mi Yapıyorlar? Hayır!

Bu mesleği hiç kimse havalı olsun diye seçmez!
Yunus Polisleri Bu İşi Hava Olsun Diye Mi Yapıyorlar? Hayır!

Çok kez duydum bu havalı kelimesini onun için açıklama gereği duydum. Kimse sırf hava olsun diye kendini bu tehlikeye sokmaz. Kimse bu meslek havalı, karizmam olsun diye günde 12 saatten fazla çalışmaz.(bazen görev nedeniyle 18 saatten fazla ayakta durmak zorunda kalabiliyorlar)

Günlerce eve uğramadıkları oluyor
Yunus Polisleri Bu İşi Hava Olsun Diye Mi Yapıyorlar? Hayır!
Bu Yunus biriminde çalışan bayan polislerde var.

Bazen yoğun iş nedeniyle eve çok geç saatlerde o'da uyumak için gidiyorlar, ailelerinin yüzlerine hasret olanlar var.

- Özel hayatları varla yok arası

- Çalışma saatleri düzgün değil

- İzinli günler belli olma biliyor

Ama ne olursa olsun mesleğini sevmeyen yapamaz
Yunus Polisleri Bu İşi Hava Olsun Diye Mi Yapıyorlar? Hayır!

Kadını erkeği yok baştan söyleyeyim zor meslek!

Yunus polis olmak istiyorum diyen adaylar,

1. Motosikletli polis timleri biriminde çalışmaya istekli olmalı
2. Amirler hariç, 28 yaşını doldurmamış olmamalı
3. Erkekler 1.75 cm, bayanlar 1.70 cm’in altında olmamalı
4. Sağlık açısından hiçbir engeli olmamalı
5. Motosiklet sürüşü fiziksel yeterlilik gerektiren bir araç olduğu için, kişiler atletik ve sportif yapıya sahip olmalı

Bu Vatan'ı koruyan herkes Asker/polis bunu oturdukları yerde yapmıyorlar.

Çok fedakarlıklarla bu mesleği sürdürüyorlar.

Onlar için dua edebiliriz sanırım.

Bu mesleği seçenlere sadece şunu söyleyebilirim, çok güçlü ve cesur olmadıkça bu mesleği yapamazsınız.

Kendinize güveniyorsanız, saatler bana uyar diyorsanız seçin bu mesleği.

Vatanını koruyan herkese ihtiyaç vardır.

Herşey gönlünüzce olsun.

Yunus Polisleri Bu İşi Hava Olsun Diye Mi Yapıyorlar? Hayır!
Cevapla