"Kadın Dediğin Evde Oturur" Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?

Selamlar beybiliboylar. Çalışan-ev hanımı kadın ayrımı uzun süredir yapılıyor. Her ne kadar kadın ister çalışır ister evinde oturur, kimse karışamaz diye düşünsem de, yine de çalışan kadını severim tabii, çalışması da taraftarıyım. Sebepleri de buyurunuz efem burada.

1. Hem kadın, hem erkek daha mutlu ve hayattan zevk alan bir insan olur.

Kadın Dediğin Evde Oturur Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?

Çoğumuz iş ve aile arasındaki dengeyi sağlamaya çalışırken kadının strese girdiğini düşünüyoruz. Ama çeşitli araştırmalar gösteriyor ki, çalışan kadınlar daha az stresli ve daha az endişeli. Eve tek elden para girmesiyle yaşamak farklı, iki kişinin çalışmasıyla gelen para farklı. Bu en büyük etken bence.

2. Bir evliliğin ortalama %50'si yataktan geçiyorsa çalışan kadın yatak hayatınızı da güzelleştirir.

Kadın Dediğin Evde Oturur Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?

Çalışan kadın olmak kendine güvenmeyi gerektirir. Kendine güvenen kadın ise yatakta da sizi şaşırtabilir. İş yerinde bir iş başardığında, bir takdir aldığında kadın kendini iyi hisseder ve bu iyiliği size de yansıtacağından emin olabilirsiniz.

3. Evliliğiniz daha mutlu bir hale gelir.

Kadın Dediğin Evde Oturur Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?

Eviniz ve eşiniz dışında odaklanacak bir şeyiniz olduğunda, evliliğiniz de daha mutlu olacaktır. Sürekli kocasını bekleyen, "aman 3 dakika geç kaldı kesin aldatıyor" gibi gereksiz kuruntular içine girebilir. Çünkü uğraşacak başka işi ne yazık ki olmayacak. Bunu önlemek ve ayrıca maddi baskıyı da engellemek için, çalışın çalıştırın...

4. Çocuklara iyi rol model olabilir.

Kadın Dediğin Evde Oturur Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?

Çocuklar rol model olarak ilk başta ailesini alır. Hem aileyi hem de işi dengeleme çabasını görmek, çocukların hayatında önemli bir rol oynar.

5. Aileyi mali olarak destekleyebilir.

Kadın Dediğin Evde Oturur Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?

Mali açıdan bağımsız olan kadın, aileyi mali olarak destekleyebilir. Çocuklarınız için daha iyi bir gelecek istiyorsanız, bunu tek maaşla yapamayacağınızın farkındasınızdır. Ortada bir çocuk olmasa dahi çiftlerin de daha iyi bir hayat yaşamalarına yardımcı olur. Tatile Konya'ya değil de Karayipler'e gidersiniz örneğin, fena mı? :)

"Kadın Dediğin Evde Oturur" Klişesini Yıkıyoruz: Çalışan Kadın Neden İdeal Eş Adayıdır?
Cevapla