
Kendinizi kötü hissettiğinizde duş almak yararlı geliyor mu 🤔
#DuşKeyfi

Kendinizi kötü hissettiğinizde duş almak yararlı geliyor mu 🤔
#DuşKeyfi
hıı duş klibi çekiyorum ne güzel :D
Öyle değil ya kendi kendime ahshs
Teşekkürler :)
Evet
Cevap
5Cevap
Ben kendimi psikolojik olarak yorgun ve kötü hissettiğim an ılık duşa girerim. Gerçekten de bana iyi geldiğini deneyimledim.
Duşta ağlıyorum terapi gibi
Öyle valla resetlenmiş gibi hissediyorum
Uyumak iyi geliyor
İyi geliyor evet
artık o bile iyi gelmiyor
Evet çok iyi geliyor hemde
Ne kadar kötü hissettiğimle alakalı.
Evet
Duş almak iyidir.
Evet
Kısmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar