Süt banyosu mu daha israf, suyun altında fazla kalmak mı?

Hangisi daha israf acabası?

Süt banyosu mu daha israf, suyun altında fazla kalmak mı?

#DurumBu 🤍

Süt banyosu yapacağıma durumu iyi olmayan ailelerin bebekleri için gönderirdim o kadar sütü
Suyun altında o kadar kalmak bu ekonomide su faturasını zor öderken çok israf bir durum. Süt banyosu bile daha az israf.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel süt
Güncellemeler
+1 yıl
1 yıl sonra güncel 😀
Süt banyosu mu daha israf, suyun altında fazla kalmak mı?
Cevapla