Kızlar Bir Adım Öne En son yediğiniz şey duş jeliniz koksaydı, kokusu ne olurdu? beyazorkidem Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 46 Yapay Zekaya Sor En son yediğiniz şey duş jeliniz koksaydı, kokusu ne olurdu?- Eti puf. 🙈#DurumBu#orkide En son yediğiniz şey duş jeliniz koksaydı, kokusu ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 358 cevap paylaştı. Bir şey yemedim bir şey içtim kivili bir meyve suyu kokusu güzel olurdu herhalde 1 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,8b cevap paylaştı. Selam gadası 🙃Kaşar peyniri olurdu. Çünkü sabah kaşar peynirli tost yemiştim. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 738 cevap paylaştı. Kahve olurdu 1 0 Yorumla
mehcab Takip Et Master Yaş: 81 , eic 75% +1 yıl Okyanus esintisi olurdu Aleynanin reklamlarda kullandığı.. 1 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl hiç iyi olmazdı. kıbrıs köftesi yapmıştım onu yedim. :))) 1 0 Yorumla
evcimen26 Takip Et Xper 6 Yaş: 64 , eic 96% +1 yıl soğanlı kıyma kavurması.kasap dükkanı gibi kokardım herhalde. 1 0 Yorumla
MelissaCvezicka Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Çikolata kokulu ya da çilek kokulu olurdu 🙈 2 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kayısı marmelatı, güzel olur kayısı kokusu 😄 2 0 Yorumla
ssamarra Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Limon ki zaten misket limonlu kullanırım. 1 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Odun 🪵 1 1 Yorumla Yecüc_Mecüc_7979 +1 yıl Ben düş jelinizin aramosı diye 🤦🏻,Koska cikolata kaplı fıstıklı lokum… Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Bir şey yemedim bir şey içtim kivili bir meyve suyu kokusu güzel olurdu herhalde
Selam gadası 🙃
Kaşar peyniri olurdu. Çünkü sabah kaşar peynirli tost yemiştim.
Kahve olurdu
Okyanus esintisi olurdu Aleynanin reklamlarda kullandığı..
hiç iyi olmazdı. kıbrıs köftesi yapmıştım onu yedim. :)))
soğanlı kıyma kavurması.
kasap dükkanı gibi kokardım herhalde.
Tavuklu wrap. Hayırrr olamaz 😑🙄
poğaça kokulu :D ajsda
Çikolata kokulu ya da çilek kokulu olurdu 🙈
Kayısı reçeli kokardı
Kayısı marmelatı, güzel olur kayısı kokusu 😄
Nektarin yemiştim uyumadan önce
Çikolata 🙄 finduklu 🥰
Okyanus olurdu
Domates olurdu
Portakal olurdu.
Çikolata kokulu olurdu
Tadelle çikolata 🍫
Simit mi 😐
Yemek değilim. 😬
Çikolatalı, kurabiyeli dondurma 🤣
Kahve içtim henüz bisey yemedim 😂
Limon ki zaten misket limonlu kullanırım.
Zeytinli açma :)))
tost olurdu..
kaşarlı :)
Karpuz olurdu.
Domates olurdu muhtemelen.
Domates
Şeftali..
Islak hamburger :(
Tantuni
Yaş pasta
Çikolata
mentollü naneli bişi herhalde
Şeftali
Kahve ictim
Şeftali
Odun 🪵
Ben düş jelinizin aramosı diye 🤦🏻,
Koska cikolata kaplı fıstıklı lokum…
Kayısı
Kestane 😄
Şekerpare
Patates tava😁
zeytin
Popeyes tavuk asfho
Kavun
Şeftali ☺️
Lavanta olurdu
Nane limon 🙈🙈
Lahmacun msşslxmsşxmxn
Mentol
Aşure :D
Şeftali
Kahve ☕️🤣🤣
Pastırma kokardı 😂
çekirdek
Tadelle
Milka <3
Akşam kavun yemiştim
Hiyar
şeker olurdu
Çikolata ahahsh