Kış ayı falan dinlemeyip, mutlaka her gün duşa giriyorum. Girmesem kendimi oldukça rahatsız hissediyorum. Kış günlerinde kaç günde bir duş alıyorsunuz?
İki günde bir ve hatta mümkünse üç günde bir duş almak gerekiyor. Ben haftada 2 kez duş alıyorum. Öyle pek terleyen, ter kokan biri degilim. Kışın haftada 2 kez, yazın da 3 kez falan duş alıyorum. Sıcacık suyu gorunce de cikmak bilmiyorum.. Yaşasın bıcı bıcı yapmak