Sıcacık su, mis gibi kokan esansiyel yağlar, biraz mum ışığı... Kendini şımartmak için bundan daha şahane bir ortam olamaz! Kışın ilk gününü kutlamak için harika bir ortam değil mi?
Küveti doldurup kitap okumak tam kış aktivitesi değil mi?
İmkanı olanlar yani evinde küveti olanlar için güzel bir aktivite. Evinde küvet olmayanlarda artık leğene su koysun 😂😂 içine oturup kitap okusun esanlar ile de mis bir koku ha birde evleri sobalı ise seyyar sobanin yanına leğeni koyarak üşümez de sobanin üzerine de kestane dizsin bir yandan da kestane kokusu offf ne güzel olur
Selam😊 Küveti doldurup kitap okumak tam kış aktivetesi fakat kaç kişide küvet var onuda sormak gerek. Bir de ben okumaya kalksam kesin sakarlık yapıp kitabı suya düşürürüm.😂🙈
Küveti doldurup boyunluğumu takıp 5-6 saat geçirmişliğim vardır küvette. En son “Bir Başkadır” ı bitirmiştim laptopta fakat hiç kitap okumadım küvette 🙄