Ben izliyordum onceden cok etki ediyordu artik izlemiyorum 


Birkaç sene önce dabbenin fragmanini izlemiştim. İki gün boyunca tek başıma uyuyamadım, karanlıkta hareket eden birşeyler gördüm sandım, sürekli beni izleyen bu varlık var hissiyle uzun bir sure yaşadım.
Turkiye de korku filmi diye anca cin konulu korku filmi yaparlar.
E bu filmler de insanı etkiliyor ister istemez. Bende aşırı etki yapıyor ama..
Türk yapımı korkunç oluyor evet. ama splint. Mezarına tüküreceğim gibi bir hissiyat oluşmuyor
Neden olmasın
Korku/gerilim izliyorsam tercihim cinli perili türler olmaz ama çok canım sıkıldıysa bir bakarım
ordaki olaylar olmuş olaylardır, bir aile ile görüşmüşlüğüm vardır dabbe filmine konu olan bir aile ile
Hangisiyle gorustun mesela?
onu söyleyemem zaten birebir bende ordaydım , bak sen neye inanıyorsun bilmiyorum ama inandığın her neyse onun üzerine yemen ederim ki filmde eksiği var fazlası yok, yapımcılar geldi orası hakkında bilgi toplamaya kameralarının ekranı çatladı filan ben cin çıkarma da da ordaydım ve yemimin olsun ki her kim cinlere inanmıyorum yapmaz , öyle etkileri olmaz diyorsa ben o kişiyi o köye bıraksam bir hafta etmeden bak zamanda veriyorum bir hafta etmeden kaçar o köyden ve o köyün adını da ağzına almaz
Ben inaniyorum zaten de senin orada ne isin vardi yapimcilarin yaninda
orası kalsın.
Cevap
55Cevap
Çocuk işi bunlar..
Genelde cinli minli şeylerden korkma yaşı ilkokulda başlar, taş çatlasa 20'ye 25'e kadar sürer..
Yaşın büyüyünce umursamazsın böyle şeyleri..
Geçen hafta siccindeydim. Saçma salak boş bir film kız bayıldı arka koltukta film zehir oldu ışıkları yaktılar
hepsini seyrettim. ve güldm. bir terslik var bu işte...
çok seviyorum korku filmini hatta keşke bana da musallat olsa dediğim oluyor :D manyaklık var biraz ama ciddiyim valllaa
Yok ablası biz almayalım benim beynime dokunuyor Bakırköy e doğru uçuyor beynim gerek yok sjjdjdjd
daha bir kaç gün önce sinemada siccin 4 ü izledim
İzlerken korkmamda gece uyurken gözlerimi kapattığım anda ready yapıyolar gibi geliyo
serkan kiremiti izle :D yiyorsa o hoca çok iyi ama çok etkilenirsin diyim
Kızım gece gece böyle resim paylaşmak zorundamisiniz ya !!!
Siccin 4 izledım. Etkelenmedım. Gece Dabbe izledım tık yok.
izliyordum bende. ama artık izlemiyorum yerli korku.
Hayatımda izleyip korktuğum tek korku filmi dabbe idi ama o zamanda çok küçüktüm :)
Dabbe izlemezsem elim ayağım titrer her sene gerekli dozajı almam lazım. Dabbe 7 yi bekliyorum dört gözle
Bizim evde korku filmi yasak 3e1 kaybettim dramatik aşk ve polisiye filmleri tek
Yani belli bir süre oluyor ama çokta sürmüyor bildiğimiz şeyler zaten Türk yapimcilarinda Cinlerden başka bir fikri yok zaten korku filmi hakkında...
Metafizik seylere inanmadigim icin izlesem de etkilenmem. Yiyorsa. bana gelsin o tur seyler var ise.
korku filmlerine bayılırımda cinli minli hiç sevmem
Komedi niyetine izliyorum çok komik oluyor tavsiye ederim
ya insanı etkiliyor hikayesi gerçek olduğundan dolayı ama çoğu da izledikten sonra korkar net.
korkucam şeyler izlemem
En son dabbe 6 yı izlemiştim
o tür filmleri sevmiyorum. hoşuma gitmiyor.
vaktim oldukça izlerim
Hayır? İzlerseniz bir iki hafta uyuyamam
Severim ama komik buluyorum😂😂
Beni pek etkilemez o filmler , izlemedimde ayrica
asla ilgimi çekmez ben realistim.
Komedi izlemek istersem evet :)
Gece gece ya, hiç sevmem 😒
Evet tuvalete bile gidemiyorum sonra.
ay hayır aylarca korkuyorum sonra😂
İzlemiyorum. Sevmemde...
izlemedim ama izlerim
İzlerim etkisinde kalırım ama zevk işte 😂😂
bir kaç tane izledim o kadar
Gereksiz ve saçma geliyor o filmler
Dabbe nin ilkini izledim , hoşuma da gitmişti.
Böyle filmleri izleme Felag ve nas süresi oku
ızlıyorum ama hiç etkılenmıyorum
Hiç birini izlemedim bana göre değil
izledim ve gerçekten güldüm
Evet
Neden özelden yazamıyoru ya
Hepsi saçmalık din kisvesinin yandaş elemanları
Hyr ben aşk filmi severimm
Altıma yaparım
Evde yalnızım korkuttun beni
Izliyorum
Evet
Evet
İzlemem
Hayır.
Izlerim
Yokya işim olmaz
Severim
Uyusss
Evet
İzlemem
hepsini izledim..
Izlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar