Haftaya Jon Snow ejderha adasına gidip Khaleesi ile tanışacak sizce bu durum nasıl bir sonuç verecek?
Evlenip 7 Krallığı Yonetirler
Tabiki olmaz Khaleesi Jon'u Öldürecek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İki yıl önce arkadaşıma bunu söylediğimde aralarında bişey olmasını istediğimi vs bana gülmüştü ikisi çok uzak bir birine olmaz vs demişti... Jon Snow ile Daenerys akraba olmaz sanırım ama olmasını isterdim yakışırlardı.
Targaryen Hanedanlığı akrabalık ilişkilerini önemsemiyor ondan dolayı beklenen bir şey bu ikilinin arasında bir şey olması sızan senaryoda bunu kanıtlıyor zaten.
Adamlar yeğen diye evlenmez diyolar ya saçmalık 😀 adamlar yazarken onu mu düşünüyor, bence bir yakınlaşma olucak ateşe hükmeden ve buza hükmeden
Arkadaş koyun westeros derdin de kasap evlilik derdinde :D Cercie bunları bir patlatsa iyi olurdu da ah :D
Cevap
16Cevap
İzlemiyorum ama evlenmeleri güzel olurdu. Konuya karakterlere hakimimdir.
Izlemeni şiddet le tavsiye ederim
Bende başlamak istiyorum da hiç nasip olmadı
Bu tavsiye üzerine belki olur
Khaleesi ile Jon akraba zaten, durun siz kardeşsiniz demeseler bari :)))
düşen senaryodan spoiler vereyim mi
ya da neyse..
@sekizinciRep hayıııııııırrr *-*
ygritte öldügünde üzülmüstüm en cok ikisini yakıstırıyodum jonla
İşbirliği yapacaklardır sadece duygusal bir şey olacağını sanmıyorum ki jonun halası oluyor khaleesi
tabiki olacak :D halasi malasi demeyin tamam halasida izledigimiz dizide cercei ve jamie yi dusunursek hala yegen cok makul kaliyo 😅
😂😂güzel yaklaşım
Diziyi izlemiyorum ama bu adam ölmemişmiydi
Büyücü diriltti
Bu arada gemide sevişecekler 7-8-9. hislerim öyle diyor
spoiler...
Senaryoyu okudum. Bunlar yiyişecek hem de bir geminin içinde.
You know nothing jon snow
kesinlikle olması gerekiyor :D
Muttefik olup cok can yakarlar
Jon'un şeyi tehlikede tahtı yani 😅
Olmuyabilir çünkü khaleesinin yeğeni sayılıyor
bunu rahmetli ned ve brandondan başka bilen yok diye biliyorum dizide kardeş kardeşi götürüyor ben olabileceğini düşünüyorum
evlenirler kesin Sansada bana kalır
kardeş çıkarlarsa kimse şaşırmasın :)
Hayırlısı neyse o olsun
Ygritte in kemikleri sızlar.
akgezenler kim varsa öldürecek
hayie
olabilir
Olmasını istedik
Olacak
2 si evlenicek zaten
Olmalı bence 😄
olmali artik
Khaleesi evli degil mi zaten
Su an değil
öldürmezz
snow ölmedimi
Öldü fakat Melisandre diriltti
bence oldurcek
Halası zaten
Ney :D
İyimsn kardeş halası çıktı ya targeryan jon snow
Yok elti :D
Tamam
@zombi2616 Ben mi yanlış hatırlıyorum ya eminmisiniz
Rhager targeryanın oğlu jon snow kaleyside çılgın kralın yani halası oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar