Güncellemeler
+1 yıl
Evet Arkadaşlar Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben Ali Asaf Diyorum :))
LaminCousqes sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Eylül tabiki Ali Asaf i secer Ali de onu secti zaten oguz gicik gidiyor
yani ali asaf daha yakışıklı demi :D
hayir dizi de o ikisinin arasında biseyler olucak o yuzden bana kalsa ikisi de yakışıklı degil
ama dizi süper ama bence ali asaf oğuzdan daha iyi :DD
aynen orasi kesin
tartışmasız dr. aliiiii
aynn daha yakısıklı ali bencede :D
çok yakışıklı
Tabiki Gökhan Alkan 😍
Sonunu bildiğim için ona göre cevapladım anketi 😄
Sizce Hangisi?
Ben olsam Oğuz'u seçerdim
bence ali asaf :D
Gökhan alkan daha yakisikli
ikiside
Seçme Hakkınız Olsaydı Kimi Seçerdiniz? Ve Eylül Bu İkisinden Kimi Seçerdi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar