10. bölüm final dedim dedim inanmadınız n'oldu şimdi? İzliyor muydunuz, izlediniz mi son bölümü?
yine bitti be :/
bizi bırakma onur abi :/
finale kadar sabrettim adam akıllı çıkacak bişey var diye bekledim.
kendimi soyulmuş hissettim. boş beleş dizi bana göre, gram beğenmedim.
tek başarısı 15 dakika gibi kısa bir sürede bile 3 saat izlemiş gibi sıkılmam.
konu iyi ama içi dolu değil..
evet bana da başlarda bir yavan gelmişti ama alışınca sevdim sanırım.
Finali izlemedim daha fena degil ama onur unlu isi sonucta
Aaa ben bunu görmüştüm unuttum gitti çok iyi oldu paylaşımın hemen izlemeye başlıyorum :)
Senarist 16 bölüm olacak demişti mutlu mu bitti bari?
Cevap
13Cevap
müsait bir vakitte göz atacağım.
O hangi kanal da idi ki
Adam görmüyom ayağına garıyı götürdüyala 😂😂
Dur aklıma geldi bakayım şimdi izliyim 😂
İlk iki bölümü izledim sadece.
Bu ne ya
dizi.
hayır bu ne
onur ünlü'nün youtube dizisiydi 10. bölüm oldu bitti.
Harikaydı
yine bitti. ellerimiz bomboş.
içeriği sorayım mı?
ben de ders çalışıyordur, gece atar herhalde diye düşündüm.
görünen adam görünmeyen oldu azasasa
Güzel mi bu dizi?
bence güzel.
Hayır, izlemedim
İzlemedim😂
Güzel mi bu bende izlerim belki
o nedir ki
10 bölümlük, 15'er dakikalık bir youtube dizisi. Onur Ünlü yönetmenliğini ve senaristliğini yapıyor.
Hangi kanal
Hayır
Çok iyiydi :)
Yok izlemedim
İzlemedim
İzlemiyorum.
Yoooo
İzlemedim hiç
hayır
Izlemedim
Hayırr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar