
2017 sonunda veya 2018 başında John Wick 3'ün çekimlerine başlanacakmış.

2. filmi aşırı saçmaydı.
Adama bıçak saplıyorlar, dibinden ateş ediyorlar, hala ölmüyor.
Adam zaten hiçbir kurşunu boş yere atmıyor. Ya göğüs - kafa ya da sadece kafasına sıkıyor. Hadi belki özel eğitim aldın, çok iyisin de hiçbir kurşunda mı kaçmaz?
Tünelde ki kaçış sahnelerinde özel eğitimli adamları kaçarken vuruyor. Kaçarken bile özel eğitilmiş adamları vuruyor. Bu nasıl bir mantık? Sonra metro istasyonunun orada insanların arasından ateş ediyorlar, kimse kaçmaya yeltenmiyor.
Bir filmi eleştirmek için başka film çekilir ya, buna gerek kalmamış yani. Filmi izlerken "Vay be, çok güzel yapmışlar." demek yerine filmin %60'ında güldüm. Aksiyon filmi diye bakarsam 5/10 veririm, o da Keanu Reeves hatrı için ama komedi filmi olarak 7/10 alır benden.
Onu zaten biliyorum ama keman çalan kadın, adamın göbeğine silahı dayayıp ateş ediyor ve o yeri kanıyor yani silah vücuduna işlemiş, mermi orada duruyor. Normal şartlara göre 2-3 dakikadan fazla ayakta duramaması gerekiyor, yarım saate yakın ayakta durup çatışıyor. Uzaktan atılanları koruyor, gömleği çıkarınca vücutta ki morluklardan anlıyorsun. Tünelde ki kaçış sahnesinde özel eğitimli olanlar hiç mi kafasına isabet ettiremiyor yani, bu kadar mı zayıflar?
Şura'da ki kadının koruması da metroda ayağına bıçak saplıyor, yaralı olmasına rağmen koşarak kaçabiliyor. Bu adam Superman mi lan? Ölümsüz bir adam yaratmışlar resmen.
bunun yazarı D. kolstad tam karakter bağımlısı biri.. sert ve acımasız ikonik karakter uzmanı.. bknz d. lundgren gibi.. ama hep aynı işte az replikli sabır taşı, ideal iradeli adamların yazarı.. filmi izliyom. değil 3,15 çıksa izlerim.. bide bunun erotik versiyonunu da izlesek de mi.. john wick vs ebru polat.. oyy oyy
En sevdiğim aksiyon filmi oldu, net. İlkine bayılmıştım;ikincisinden çok bir performans beklemiyordum, filmden çıktığımda "O filmin üstüne daha iyisini nasıl yapabildiler?"dedim. Üçüncüsünü tabii ki bekliyorum ve Keanu Reeves de 3. sü olsun istediğine göre, bu iş olur:)
*Gecen bol olsun.*
İkisini de izledim. İkincisi 8.1 almış ama ben hic begenmedim. Neresini begendi insanlar cok garip. Birincisi cok dha iyydi. 3u de izlycegmi sanmyorum.
Cevap
12Cevap
Keanunun en kötü filmini bile 3 den fazla izledim jhon wick 3 ü bekliyorum tabiki ve zaten son serisi olacak o film kan şeytan sırtından bıçağı çıkaracak 😏😏
Sabırsızlıkla bekliyorum. Büyük ihale aldı başına. Bu sefer continentalin altını üstüne getiricek galiba
izledim güzeldi. 3. de beklenti yüksek ama yaparlar diye düşünüyorum
evet izledim. 3 gelecek zaten 2nin finalinden belliydi :)
Son zamanlarda izlediğim en iyi aksiyon filmleri arasına girdi. 👍
aslına bakarsan saçmalık dolu bir film adama bişey olmuyo bizim malkkoçoğlunun teknolojik hali ama izlettiriyo
Beklenmeyecek bir film değil, bayağı beğenerek izlemiştim
Sinema da izledim John wick 2 yi. Üçüncü filmi bekliyorum :)
2sini izlemistim
Ayh adamin kulagina kalem sokuyordu
izlemedim beklemiyorum bu yuzden
izledim ilk seri daha iyiydi
bu adamin filmlerini de kendini de begenioyree
Daha çok var çıkmasına
izledim gayet güzeldi 3. sü de güzel olur bence
Keanu reeves beklenmez mii.
İzledim. Bekliyorum.
İzlemedim
Bekliyorum
Keenue revees için izledim ama çok vurdu kırdı
İzleyeceğim
İzlemedim
İzledim. Keanu <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar