Birol güven eski kadroyu toplayıp kanal d için dizinin yeni bölümlerine start verecek.


Fox ta ki seri iyiydi bea. Emel Muftuoglu falan.
Espiriler daha zekice kurgulaniyordu.
Ben Turk Mali'ni takip edicem. Mehmet Ali Erbil'i severim.
Pinar Altuğ da taş hatun. bir ceksin gittirsinler bakim izlenicek mi.
geri döndüydü zaten gerisingeri mi dönüyor bak bu kelimeyi hep kullanmam
aslında çocuklar duymasın final yapmadı. sadece bir süreliğine ara verdi.
Şu havuçtan nefret ettim. Tipik Türk adeti tutan bir şeyi suyunu çıkarmadan tadında bıraksalar ölürler.
Aynı yapım şirketi önümüzde ki sezon 2030'lu yıllarda hayatımızı anlatan bir dizi yapacak.
Sanırım bizimkiler dizisinin rekorunu egale edecek 😀
Bizimkiler dizisinin yerini hiçbir dizi tutamaz.. o kapıcı caferi katili, sabri bey'i cemil'i unutulur mu..
Cevap
28Cevap
zaten döndü sonra tutmadı kapandı. şimdi yine mi döndürecekler..
gerçi scobby-doo mantığında, bölümlerin birbiri ile bağlantısı yok. aile-sitcom türünde bişey. arka sokaklar gibi.
ondan dolayı millet izliyor kaçırsa bile.
ne müjdesi arkadaş , kara haber desene. bu dizi miadını çoktan doldurdu , tekrarları 1000 defa yayınlandı. zaten her 4 sene de bir ekranlara geri dönüyor.
sıktı bncem uzatmalı şeyleri oldum olası sevmemişimdir
Dizinin ismi değişsim bari çocuk mu kaldı torunlar duymasın olsun
o zamanındaydı zaman değişti fikirler değişti bakış açıları artık gözlük takıldığı görüş alanı olmaz
Derler ya eskiler eskiden güzeldi. Öyle işte tutmaz eski tadını vermez
Gençler duymasın olmalı adı... Havuç survivor da mk :D
Bazı şeyleri tadında bırakmak gerek aynı bu dizi gibi,
Gelmesin
o degilde pınar altug şu an oynasa kızından genç duruyo :D :D
var ya çok sevinirim hala da eski bölümlerini izliyorum
Eskisi kadar güzel olacağını sanmıyorum ama hadi bakalım :/
Geldi zaten bir ara ama çok tutmadı bu kez de tutmaz bence
Geri dönmüştü zaten fox tv de vardı yine mi basliyor
Yapım şirketi eski oyuncuları toplayıp dizinin çekimlerine start verecek.
Havuç yüzünden yeniden tutulacağını sanıyorlardır belkide
havucun kafada saç kalmadı ne çocuğu😂😂😂😂
Eski ilgiyi görmez sanırım
eski tadı verebilirse ne ala
Furkan'ı izlemek keyifli olacak ✩
Eski tadını vermeyecek.
Cok sevindim valla en sevdiğim dizilerden 😅😃👍
Off yine mi ya yeter artık
Bu kacinci yaa? Geri donemeyesiceler
Artık biraz saçmaladı sanki ya.
Sevdiğim dizi inşallah çok tutar
Sıktı artık ya kaç defa tekrarladılar..
3 olacak çekirge misali tutmaz.
Eskisi gibi tutacağını sanmıyorum
torunlar duymasın yapsalardı bari..
cocuklar, cocukluktan cikti bunlar ya
Kaç kere geri dönecek daha
Çok sevindim ne güzel
Yeter tadını kaçırmayın
he internetten okudumm
3. Sefer mi
4. sefer..
Dizi izlemiyorum..
Gittimi ki?
Hiç sevmem
sanki gitmişti
bir onlar eksikti.
şaka de
bir bitmedi ya
Sevindim
Saçma tutmaz
3. Kez mi 😀
1- Tgrt
2- Atv
3-Fox
4. kez.. (Kanal d olacak)
Part 3.
bıktık mq
Gereksiz olmuş
hayirlisi
sevindimm
Boku çıktı.
sevindim
izlemiycem
Dönsün bakalım
B*ku çıktı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar