Dabbe 6'yı izleyen var mı? Yeterince korkunç mu?
Korku filmi izlemek istiyorum fakat aşırı korkuyorum. Korkumu nasıl yenebilirim? :/

#ladywoman
Korku filmi izlemek istiyorum fakat aşırı korkuyorum. Korkumu nasıl yenebilirim? :/

#ladywoman

Türk korku filmleri ni izleyenler den hep aynı tepkiyi alıyorum ve ne dersek diyelim sonuç aynı korkacaksiniz ve bilinç altında işlenecek 3 gün uyuyamayacaksiniz yalnız izleme
farklı sonuç bekliyorum yabancı olsa direk izle derdim Türk filmlero gerçeklerden oluşuyor ve alıntı yapılıyor ister istemez böyle oluyor kadınlarda ya herkeste ya da kısmen
insan neden korkmayı ister ki zaten?
ayrıca korku filmi izleyip korkmamayı isteme olgusunu da senden duymuş olduk, thanks
Manyak mıyım izler miyim ben hic korku filmi 😱😱😱😱
Ayyy evet bosver izleme. Git aksiyon izle 😍😍😍
Hızlı ve Öfkeli serisi 😍
Ama aşırı güzel =/
Umarim begenirsin 😍
İzledim, korkunçtu. 1 hafta uyuyamadım.
Filmin sonunda ne oluuor
Cevap
28Cevap
Korku filmlerini sıkıcı buluyorum. Hep aynı şeyler. Dubleks ev, bir hoca veya cinci, ödü koptuğu halde inatla ışığı yakmayan salak karakterler... Arkada gerilim müziği vermeseler hiçbir etkisi yok
Türk yapımı filmleri izleyemiyorum malesef...
Karakterler oturmamış, hep böyle ne biliyim gerçek hayatta karşılaşılması 0 gibi karakterler...
korku filmi korkmak içindir. izliyorsan korkarsın korkmak istemiyorum dersen aşk izle komedi izle bu beni bile korkutmuştu izleyemezsin
Dabbenin bütün serilerini izledim.
Hiç korkucak birşey görmedim aksine komedi ve saçmalık..
Ver boğuk sesi, gölgeler cib peri vs.. flash TV repertuarı..
Ama böyle şeyleri fazla izlemeyin psikolojiyi bozar hassasiyet varsa..
Ey ölümlü bu sana 6. uyarı...
asdfg... o kadar korkunç olmamalı. Raad ol.
İlginç ama aşırı korkunç değil. Yine dini alet edip para kazandılar 😂
Filmin sonunda ne oluuor
Hepsini izledim bence başarılı.
İlk 1 2 3 daha güzel tabii bana göre.
ben biraz psikopatım sanırım. çoğu korku filmi etkilemiyo
ben izledim bence güzeldi yani. tavsiye ederim korkuyorum diyorsan gündüz izle
Filmin sonunda ne oluuor
İzleme çocuk psikolojin bozulur gece rüyalarına girer
Bu saçma sapan filmlerin dinimizi karalamaktan ve milletin psikolojisini bozmaktan başka bir b*ka yaradığı yok.
Hepsini izledim dabbeninde bu 6 bu yıl içinde çıktıysa izlememişimdir :/
Korku filmleri eskisi gibi çekici olmuyor, senaryo hiç değişmiyor klasik..
Korku filmlerinden haz etmem
Sirf millet gerilsin diye film yapilmamali
Sacma tamamen
İzleme sen. Hele ki bu saatte aslaaaa!!!
Ne izlicem dinden yola cikip insanlari korkitmaya calisiyolar.
Mert ol korkma.
Hem Cin Çarpması ve Bir Cin Vakası daha güzeldi
Yok alsa izlemem üç harfli fimleri yoksa geceleri benimle uğraşıyorlar ahhahs
tek başıma asla izleyemem
Evet izledim, bilmiyorum korkamıyorum ben.
Filmin sonunda ne oluuor
korkma ladycim ben buradayım
meseja balk öğretmenim :)
Bu sacmalik devam ediyor mu hala
Eahat ol ya o kadar korkunc deıl
en sonunda yapımcıları cin çarpacak o olucak 😂
İzledim biraz güzeldi
Hiçbir serisini izlemedim izlemem de
diğer dabbe filmleri gibi çöp
Korku seansı serileri daha gerici ve korkunc.
İzlemedim.
İzledim biyendim
İzlemem😱
İzlemem ben 😒
bence iyidi
Filmin sonunda ne oluuor
izlemedim
Hayatta izlemem
korkarsın izleme
Yokk.
izlemedim izlemem
izlemedim...
İzlemedim
izlemedim
İzlemedim.
Hiç izlemedim. =/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar