
Filmin ne mal olduğunu bildiği halde kadın olarak siz de izlediniz mi? Hadi erkekleri anlıyorum da peki ya kadınlar? Bu film ilk filmi kadar başarılı olmuş mu sizce?

arkadaşım bu film p*rno değil p*rno olsa zaten sinemaya çıkmaz =D bu filmin içinde bir aşk hikayesi var tutku var =D =D birinci film de ben bunu görebildim ama bizim toplum aaa garrıı aa fantezi aa sexs ühühühü yapıyor ulan bu şey ttepki hani p*rno denildi bir ortam da herkes susar ya veya 31 denilince gülünmeye başlanır o misal düşün işte herkes sexs yapıyor herkes p*rno izliyor herkesin eline iyi kötü bir kadın eli değdi zaten filmde anlatılmak istenen de sexs değil o fantezi sahneleri veya p*rno sahneleri zaten masum internete bir bdsm yaz neler neler çıkıyor filmin de asıl yansıtılmak istinen içinde ki aşk öyküsü kadın bunu izlemek istemiştir yani o aşk öyküsünü beğenmiştir veya o kadının yerine kendini koymuştur bundan dolayı izliyordur ne var yani neden izlemesin ki?
İzlemedim grinin elli tonu saçmalığın daniskasıydı..
Edepsizlikle seyirci çekme politikasında bile mantık aranır azda olsa..
Neden mi izler? Öncelikle kitabı okuyan her insan cinsiyet ayrımı olmaksızın filmi merak eder çünkü kitap gerçekten inanılmaz ve film çıkmadan önce de kitap baya sükse yaratmış bir seri insan da merak duygusu uyandırıyor ayrıca ülkemizdeki cinsel açlığı da düşünürsek çok doğal
BDSM birçok yönden kadın ruhuna da hitap ediyor, mesela bir erkek tarafından yönlendirilmek, itaat etmek, boyun eğmek gibi gibi.
Garip. Neden kolesi gibi rol yapsin ki?
Fazla testosteron erkeklere bunu yaptırıyorsa, fazla östrojen de kadınlara bunu yaptırabilir?
Yorumsuz.😐
. dd
Cevap
9Cevap
Kitabı zaten kadınları hedef alan bir kitaptı o yüzden filmi de kadınlara hitap ediyor. Filmde senin bahsettiğin gibi bir mallık yok, seks and the city tarzı bir film aslında sonuçta hep kadın kazanıyor.
Boş vakti vardır. Filmin iyi olup olmadığına kendisi karar vermek istemistir. İzleyecek kendi tarzına en uygun film o dur.
Kadınlar erotik tarzda filmler izleyemez mi ayipsin
Cinsel güdüler sadece erkeklerde yok normal bir durum. Senin ilgini oradaki kadın çeker kadınların ilgisini oradaki erkek
erkekler izler kadınlar izleyemez diye kural yok. Herkes izleyebilir ve filme gelince bu kadar saçma film olamaz zaten imdb ye bakarsak baya düşük puanlı film yüksek puan haketmiyor
Grinin elli tonunu izlemistim
Bunu izlemedim. Acikcasi bana hitap eden türde bir film degil. Onun parodisi çıkmisti Siyahin 50 tonu onu bile o filme tercih ederim 😂😂
neden izleri mi var? kadın da erotizmden etkilenebilir?
Seviyodur bu hayatı. Yaşıyodur bu hayatı. Sa na neee falan
Erkekleri anlıyorsun ama kadınları anlayamazsın neden? Neden erkeğin her yaptığı anlaşılır? Filmi izlemedim, zaten cinsellik ağır basan aşk hikayelerine karşıyım.
Niye onlar izlemesin kadın erkek ayrımcılığı yapıyon şu an
BDSM sapkinlik ve hastalik diyen kadinlarimiz oldugu icin. Yoksa izleyebilirler. Merak edip sormakta suc oldu bu sitede ya😏
Estağfrullah ya ahhss
Bu devirde kadınlarda sapıklığa meyilli. Ben izlemedim asla izlemem de.
Izledim grinin elli tonu kadar iyi degildi hele kitabi okumuş biri olarak filmden beklentim mükemmel olmasiydi ama vasat çikti
Canı izlemek ister, izler.
Erkeklerle aynı nedenden ötürü izleyemez mi?
Popüler kültürün kölesi olmuşlar lol
Hiç izlemedim nasıl bir film ki
Merak, hikayesinden kaynaklı olabilir.
İzlemedim, ilgimi çekmedi
İkisini de izlemedim.
Kadınlar neden izlemesin onu anlayamadım? 🤔
Neden izlemesin
Kadinlarin izlememesi icin neden?
Şaire göre çünkü kadınsın.
Erkek neden izler?
Fanteziye meraklı olduğu için. Cogu erkegin boyle bir hayali vardir partneri ile. Normalde yurtdisinda kadinlar izlemesi dogal da bizim ulkede bu tip degisiklikler hayli sapkinlik olarak dusunuldugu icin sordum. Denk gelmis birisine yorumlarda okuduydum turbanli olan 3 kadin sinemada bunu izlemeye gitmis. Garip geldi. Zaten karsisiniz ve sapkinlik diye bagiriyorsunuz ortada kadin olarak ama nedense filmi olunca kosarak izliyorsunuz. Anlamadim
Kadınlarda insan :)
Turkiyedeki kadinlarin dusuncesi soyledim sadece buna bakiz acisi sert diye. Yoksa izlesin herkes karisamam. Meraktan sordum
Bakış açısı sert değil, yetiştirilme, dayatma. Ama içten içe vardır. kişiye gore değişir. Nasıl kimi fantastik, kimi dram filmi seviyor gibi farklılık varsa buda öyle birsey
Haklisin
İzlemedim
Abazadir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar