Filmin fragmanı çıktı :) Kitabı ben okumadım ama filmi izlemeye gideceğim. Vakit bulunca da kitaplarını okuyacağım.
Ben fragmanı çok beğendim :)
Kim ne derse desin, nasıl eleştiriler olursa olsun bence wattpad yazarlarına destek olunmalı. Edebi değeri yok gibi bir sürü söylem oluşuyor ama bu insanlar yazıyor ve inanın yazmak çok zor zanaat. Belki konularının hep kötü çocuk olmasından bunlar söyleniyor ama ben bunu da saçma buluyorum. Ortada bir kurgu var. Saygı duyulmalı bence, destek de olunmalı :)
Ben fragmanı çok beğendim :)
Kim ne derse desin, nasıl eleştiriler olursa olsun bence wattpad yazarlarına destek olunmalı. Edebi değeri yok gibi bir sürü söylem oluşuyor ama bu insanlar yazıyor ve inanın yazmak çok zor zanaat. Belki konularının hep kötü çocuk olmasından bunlar söyleniyor ama ben bunu da saçma buluyorum. Ortada bir kurgu var. Saygı duyulmalı bence, destek de olunmalı :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar