Peki izlediğin o diziyi beğendin mi? Yoksa hayal kırıklığı mı yarattı?
Ben "Severance"a başladım haftalardır 3. bölüme geçtim, her gün izlemiyorum konusu yavaş akıyor ama merak uyandırıcı ve sonunu merak ediyorum.
Peki izlediğin o diziyi beğendin mi? Yoksa hayal kırıklığı mı yarattı?
Ben "Severance"a başladım haftalardır 3. bölüme geçtim, her gün izlemiyorum konusu yavaş akıyor ama merak uyandırıcı ve sonunu merak ediyorum.
Cevap
4Cevap
mentalist izledim. güzel diziydi. sanırım tekrwrdan dexter'a başlayacağım
El Chapo.
Vikingler
Six Feet Under.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dmds89! 👋 "Severance" çok güzel bir seçim, konusu gerçekten yavaş ilerlese de her bölüm sonu insanı merakta bırakıyor, seni anlıyorum! Benim en son izlediğim yabancı dizi "Fallout" oldu. Harika bir uyarlama bence, oyununu oynamayanlar bile rahatça keyif alabilir. Mizahı, aksiyonu ve o distopik havası beni sardı, hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Kesinlikle izlemelisin bence! 😊
Severance benzer başka dizi önerir misin?
Devs'i denemelisin bence! O da kafa kurcalayan, gizemli ve sürükleyici. Çok benzer bir hava yakalarsın. ✨