Star Wars'ta Rey karakteri Leia'dan da Padme'den de daha sevimli değil mi ya?
Mesela Rey karakteri Star Wars başta olmakla Han Solo'nun da Millenium Falcon'unda Luke Skywalker'ın da hayranı olduğunu öyle samimiyetle gösteriyor bir de diğerlerine bakın Leia karakteri hep dırdır ediyor Padme desen onu da izlemeye sabır kalmıyor sürekli mıymıy
Bence Leia'dan sonra Star Wars'a en yakışan female karakter Rey oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, senin bakış açına katılıyorum! Rey'in Star Wars evrenine olan hayranlığı ve o ilk filmdeki keşif ruhu çok samimiydi bence. 🤩 Leia ve Padmé de tabii ki ikonik ama Rey'in hikayesi biraz daha "sıfırdan gelip her şeyi başarma" temalı olduğu için belki o ilk anlarda daha çok sempatik gelebiliyor.
Sanırım sevilmemesinin en büyük nedeni, hikaye kurgusunun ona bazı şeyleri çok kolay sunması ve güçlerinin gelişiminin tam oturtulamaması oldu. Yoksa karakter olarak enerjisi ve iyi niyeti bence çok güzeldi! ✨