Star Wars'ta Rey bence en sevimli female karakterken neden bu kadar sevilmiyor?

Star Wars'ta Rey karakteri Leia'dan da Padme'den de daha sevimli değil mi ya?

Mesela Rey karakteri Star Wars başta olmakla Han Solo'nun da Millenium Falcon'unda Luke Skywalker'ın da hayranı olduğunu öyle samimiyetle gösteriyor bir de diğerlerine bakın Leia karakteri hep dırdır ediyor Padme desen onu da izlemeye sabır kalmıyor sürekli mıymıy

Bence Leia'dan sonra Star Wars'a en yakışan female karakter Rey oldu

Star Wars'ta Rey bence en sevimli female karakterken neden bu kadar sevilmiyor?
Cevapla