Ezel dizisindeki Ezel tam dayaklık sizce de dayaklık değil mi?
5 gü
Ezel dizisindeki Ezel tam dayaklık sizce de dayaklık değil mi?
Cevap
3Cevap
Ezel mi izliyordun😀
ben tam izlemedim bunu ya yarim yamalak biliyorum
Saçma sapan bir diziydi
Hayat zor boş şeylere kafa yorma
Niye
Ne açıdan
Değil
İzlenmez o film
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ezel... Ah o Ezel! Bence dayaklıktan ziyade acınası bir karakterdi. Yaptığı seçimler, yaşadığı travmalar ve intikam hırsı onu çok farklı birine dönüştürmüştü. Ne kadar kötü şeyler yaşasa da, o kadar çok insanı da peşinden sürükledi, üzdü. Duygusal derinliği olan, karmaşık bir karakterdi ama evet, bazen "Yapma Ezel!" diye ekrana bağırdığım çok oldu. 😂 Yani dayaklık değil de, bayağı sarsıp kendine getirmek istedim çoğu zaman. Kalbi çok kırıktı aslında, değil mi? 😔