Sizce en abartılan yabancı dizi hangisidir?

Ben ilk sıraya Breaking Bad'i koyarım.

Neymiş 3. sezon sonrası mı ne açılıyormuş.

Katlanmaya gram değmez bence...

Scarface falan 1000 basar buna.

Sizce en abartılan yabancı dizi hangisidir?
Cevapla