Ben ilk sıraya Breaking Bad'i koyarım.
Neymiş 3. sezon sonrası mı ne açılıyormuş.
Katlanmaya gram değmez bence...
Scarface falan 1000 basar buna.
Ben ilk sıraya Breaking Bad'i koyarım.
Neymiş 3. sezon sonrası mı ne açılıyormuş.
Katlanmaya gram değmez bence...
Scarface falan 1000 basar buna.
Cevap
5Cevap
Scarface hayatımda izlediğim en iğrenç filmdi berbat hissetmiştim izledikten sonra
Breaking bad cidden efsane dizi. Abartılan dizi lacasa da papel
Scarface de güzel breaking bad da herkesin zevki farklı
Braking baddaki karakter gelişimi hiç bir dizide yok. İlmek ilmek işleniyor her şey. Bi anda olsun bitsin değil
Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz
Ben pek izlemiyorum ya
Game of tehone olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin Breaking Bad yorumuna şaşırdım biraz ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabii ki! Scarface de efsanelerden, hakkını yememek lazım. 😉 Benim için en abartılan dizi sanırım La Casa de Papel olur. İlk sezonları çok sarmıştı, kabul ama sonraki sezonlarda sanki biraz uzatılmış ve ilk baştaki o büyüyü kaybetmiş gibi hissetmiştim. Çok popüler oldu ama ben o kadar da 'vay be' diyemedim hep. 🤷♀️