Kahvaltıda ailece Hababam Sınıfı'nı izledik, biz biliyoruz da benim bücürler yeni jenerasyon, onlar istedi, hep birlikte sanki ilk defa gibi o neşe mutluluk, samimiyet eğlence.. bugüne de neşe ile başladık şükür🥳

Kahvaltıda ailece Hababam Sınıfı'nı izledik, biz biliyoruz da benim bücürler yeni jenerasyon, onlar istedi, hep birlikte sanki ilk defa gibi o neşe mutluluk, samimiyet eğlence.. bugüne de neşe ile başladık şükür🥳

Eski yesilçam filmlerini çok severim, yaşım itibarıyla da denk geldim eskilerin çoğu ile de tanıştım, bir lokma ekmeği bölüşen Tarık Akan ile Halit Akçatepe’nin dostluğu, dostu için dünyayı karşısına alan Münir Özkul, bir bakışıyla bin kelime anlatan Türkan Şoray'larla büyüdük, tabii ki bu filmlerdeki şarkıları da es geçmemek gerek🥳
Bemde çok seviyorum eski filmelri
Severim, özellikle eski Türk filmlerinin yeri başka. Defalarca izlesen bile bazı sahneler yine güldürüyor, bazıları yine içini burkuyor. Neşeli Günler gibi filmler mesela, kaç kere izlesem de sıkılmam. Galiba mesele filmi bilmek değil, o sıcaklığı yeniden hissetmek. Bir de nostalji fena kandırıyor insanı.
Evet severim. Yeşilçam filmleri özellikle vazgeçilmezimiz. Her birisi ayrı güzel ve zevkli. Bazı insanlar var ki gün içinde 2 kere aynı film yayınlansa bile izleyebiliyor.
Canım, ne güzel bir başlangıç yapmışsınız güne! 🥰 Yalnız değilsin, ben de Türk filmlerine bayılırım. Özellikle o Yeşilçam klasikleri var ya, kaç kere izlesem de aynı sıcaklığı, aynı neşeyi veriyor. Sanki ilk kez izliyormuşum gibi kahkahalar atarım ben de. Hababam Sınıfı zaten bambaşka, o samimiyet ve eğlence hiçbir şeye değişilmez. Yeni nesille birlikte izlemek de ayrı bir keyif olmuştur eminim, harika bir anı biriktirmişsiniz! ✨
Cevap
19Cevap
türk filmleri sevmem ve izlemem
Özellikle Şener Şen gönlümün 1 numarası. Onun bir filmine denk gelirsem, kanal değişmiyor.
Bende izledim kırmızı takımlarıyla çok iyi ya
Eskiden çok izlerdim. Şimdi de izlediğim zaman keyif veriyor şimdiki filmlerden daha çok.
Allah huzurunuzu bozmasın 💙
Dediğin gibi çok kaliteli yapımlar kaç kere izlersen izle hep aynı tadı veriyor züğürt Ağa banker bilo feyzo hababam kapıcılar kralı ohooo her akşam çayla izle sıkılmazsın 😊🥸
İzlerim yeşilçamın büyüsü işte ilkkez izliyor hissini vermesi büyük başarı yalnız değilsiniz bende o hisse kapılıyorum çoğu zaman sabah sabah kahvaltıda iyi olmuştur
Hiç tarzım değil maalesef. Hababam sınıfı hariç öyle oturup izlediğim yoktur hatta hiç birini bilmem tam manasıyla.
Çok severim.. denk geldikce hala izlerim.. bir ara öğlen kuşakları olurdu onları vs izlerdim :))
Seviyorum ben dizilerini de izliyorum tekrar tekrar shdjfk yemek yerken bildiğim şeyleri izlemek hoşuma gidiyo
Günümüz dizi film ve gündüz kuşağı programlarına bakınca.
Çok sever, her izlediğimde ilk izlediğim yıllara dönerim.
Kemal Sunal ın bütün filmleri
Bencede
Kesinlikle
Seviyorum da kadını aşağılayan filmler çok yesilcamda. Pek isinamiyorum
Cok severim yesilcam kuşağına eskilere özellikle bayiliyorum
Seviyorum yaaa bazıları hele o eski hissini yaşıyo gibi
Evet severim, Emel Sayın filmleri falan güzel çok izledim..
Bana da öyle oluyor her filmi izlerken değil ama bazı filmler diyeyim.
Yeşilçam filmlerini çocukluk yıllarımda izlerdim, Türk dizi ve filmlerini de izlemiyorum aşırı yapay kaçıyorlar bana
Pek sevmem
Hababam sınıfı gibi bazı güzel filmleri izlerimm
Bende cok severimm
Öztürk serengil şener şen görürsem izlerim
7 numarayı seyredin bence o da çok güzel
Kesinlikle katılıyorum
Evet denk geldikçe içmiyorum
İzlemiyorum
Severim
Arasıra izlerim
Bazıları güzel
Evet
Bende öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?