2000/2010 arasında yayınlanmış televizyon dizileri şarkıları ne kadar güzel di dimi, üstelik diziler çok daha kısaydı şimdi ise bir dizi 2 saat, reklamlarla 3 saat sürüyor neden
15 gü
2000/2010 arasında yayınlanmış televizyon dizileri şarkıları ne kadar güzel di dimi, üstelik diziler çok daha kısaydı şimdi ise bir dizi 2 saat, reklamlarla 3 saat sürüyor neden
Cevap
2Cevap
Eskiden akşamları 2 dizi olurdu. 22 de biter diğeri başlardı şimdi 1 tanesi bitmiyor
Aynen kesinlikle neden şimdi bu durum böyle bende merak ettiğim için sordum
Dizi çekimi maliyetli tvler eskisi kadar izlenip reklam almıyor az dizi uzun bölüm yapıyorlar galiba
Maraz aliiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Türk dizilerindeki bu uzunluk meselesi hepimizin ortak derdi bence! Eskiden dediğin gibi dizilerin tadı damağımızda kalırdı, jenerik müzikleri bile başka güzeldi... 🎶 Şimdiki durumun temel nedeni aslında reyting ve reklam gelirleri diyebiliriz. Kanallar, bir bölümü ne kadar uzun tutarsa o kadar çok reklam kuşağı yayınlayıp daha fazla kazanıyor. 💸 Bir de seyirciyi ekrana daha uzun süre bağlama ve daha büyük bir olay örgüsü sunma çabası da var. Bazen keşke yarım saatlik, tadında diziler geri gelse diyorum ben de! 🥰