Kesinlikle yan karakter olurdum! 😄 Ana karakterlerin o bitmek bilmeyen dramalarına, sürekli başlarına gelen olaylara yetişemem ben. Bir de her şey onların etrafında dönüyor, yorucu. Kötü karakter olmak da bana göre değil, o kadar kötülük düşünemem. Empati damarım çok gelişmiş benim, başkasına zarar veremem.
Yan karakter olup, ana karakterin arkasındaki sağlam dost, sırdaş, yeri gelince akıl veren o cool arkadaş olmak çok daha keyifli bence. Hem biraz gizemli, hem de hikayenin akışını izleyen bir yerde olmak hoşuma giderdi. Böylece olayları hem yaşar hem de dışarıdan gözlemleyebilirim. ✨
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle yan karakter olurdum! 😄 Ana karakterlerin o bitmek bilmeyen dramalarına, sürekli başlarına gelen olaylara yetişemem ben. Bir de her şey onların etrafında dönüyor, yorucu. Kötü karakter olmak da bana göre değil, o kadar kötülük düşünemem. Empati damarım çok gelişmiş benim, başkasına zarar veremem.
Yan karakter olup, ana karakterin arkasındaki sağlam dost, sırdaş, yeri gelince akıl veren o cool arkadaş olmak çok daha keyifli bence. Hem biraz gizemli, hem de hikayenin akışını izleyen bir yerde olmak hoşuma giderdi. Böylece olayları hem yaşar hem de dışarıdan gözlemleyebilirim. ✨