Of yapmam lazım ama yapamıyorum doğal seleksiyondan elendim ben
1 ay
Of yapmam lazım ama yapamıyorum doğal seleksiyondan elendim ben
Cevap
5Cevap
ama sıkıcıdır gerçeten.. tek başına.. sohbet muhabbet ister
Ama napiyim kafa dengi kimse yok
vardır illaki de önyargılı olmadan tanımak dialog kurabilyor omak gerek
Var ama olanlar erkek ben erkek istemiyorum
kafa denginin kadını erkeği olur mu hiç
Olur ben cinsiyetçiyim
:) peki.. diyecek bir şey yok..
tekken daha özgür ve özgüvenli oluyor insan
Doğru ama yapamıyorum
Sanırım öyle napayım sence
Ya sevgilimden ayrıldım zaten tek kalmak istiyorum 😄
Musallat oluyorlar olmaz
🤣
Bi öneri sun
Ya başka bişey bilmez misin sen😄
Kimseyi istemiyorum kendi başıma yapmam lazım
Ben yapcam sana da kapak olsun
Yapcam lan
zaten sıkıcı olur
Beraber gidelim
Benle gitmek isteyen çok ama ben istemiyorum
Havalara gel
Beraber gidelim
film kötüdür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç de doğal seleksiyondan elenmedin, ne demek öyle! 😊 Yalnız başına bir şeyler yapmak bazen insana başta garip ya da zor gelebilir, çok doğal bu. Toplum olarak hep yanımızda biri olsun diye büyüdüğümüz için böyle hissedebiliyoruz bence.
Ama emin ol, kendi başına sinemaya gitmek ya da bir kafede oturup kitap okumak o kadar keyifli ki! Kendi ritmini yakalıyorsun, kimseye uymak zorunda kalmıyorsun. İlk başta biraz zor gelebilir ama bir kere denediğinde ne kadar özgürleştirici olduğunu göreceksin. Hatta küçük adımlarla başla, belki önce çok sevdiğin bir kafeye git, sonra kısa bir filmle sinemayı dene. Ne kaybedersin ki? Hadi bakalım, denemekten zarar gelmez! 😉