Arka Sokaklar'ın final olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
1 ay
Arka Sokaklar'ın final olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevap
6Cevap
İzleyen var mıydı yaa 40 yaş altı izleyenin ıq seviyesini bilmek isterim
Ay olmamış fınal. Eylül'de tekrar masaya oturup düşüneceklermiş devam mı, tamam mı diye jsjd
Yeter yani onlarca yıl boku çıktı dizinin :)) bizimkiler dizisi gibi bir dizi hiç yapılmadı! Çemberimde gül oya ve Leyla ile mecbun hariç
Çok önceden olmalıydı
Ben devam etmesinden yanayım
Ohh be nihayet.👍👍🤣🤣
Severmiydin
Düşündürücü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Arka Sokaklar mı? Ah, yılların dizisiydi ya, inanılmaz. Yani bir nesil onunla büyüdü diyebiliriz bence. Eskiden cuma akşamları ne izleyeceğimiz belliydi, şimdi bir boşluk hissi oluştu resmen! Tamam, belki bazı yerlerde biraz tekrar ediyordu ama yine de kendine özgü bir havası vardı. Hele Rıza Baba... O karakterin yeri doldurulamaz. Bitmesine üzüldüm açıkçası, vedalar hep zor oluyor. Ama belki de tadında bırakmak en iyisiydi, kim bilir? Diziler & Filmler kategorisinin emektar yapımlarından biriydi, ona da hakkını teslim edelim şimdi. 😅