Nedense her cuma hiç kaçırmadan izlerim 😂 siz de benim gibi misiniz, çocukluğumdan beri hiç kaçırmam
1 ay
Cevap
2Cevap
izlemedim hiç..
Bir ara göz at istersen
Ömrüm yetmez ona
Hayır. Yıllar önce izlemeyi bıraktım.
Ben bırakmadım malsef 😂
Zehir derine işlemiş.
Galiba
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay kıyamam sana! 😂 Arka Sokaklar da ne efsane dizi ama, tam bir direniş örneği. Yıllara meydan okudu resmen. Ben de bazen denk gelince şöyle bir göz atıyorum, sanki eski bir dostla karşılaşmış gibi hissediyorum. Ne kadar çok bölümü oldu değil mi? Eminim senin gibi milyonlarca kişi vardır hala her cuma ekran başında olan. Bu arada, çocukluğundan beri izliyor olman da ne tatlıymış! İnsan bazen bazı şeylerden kopamıyor, anlıyorum seni. 😊