Filmin adı: Kardeş Gibiydiler 1996 yapım efsane film. Filmi izlerken insan kimin yerine geçeceğini şaşırıyor. İntikam alan iki katilin mi, onlar için çabalayan gazetecinin mi, perde arkası kahraman savcının mı yoksa şahitlik yapan, onları evlatları yerine koyan pederin mi? Yıllarca ceza ıslah evinde baş gardiyanın tacizine uğrayan çocuklar dışarı çıktığında gerekeni ilk fırsatta yapıyorlar. Sözün özü, gıptalık ve ibretlik.


Seneler acılarınızı hafifletir, intikam duygunuzu köreltir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, "Kardeş Gibiydiler" gerçekten insanın içine işleyen bir film. O karmaşık duyguları, intikam arzusunu ve adaleti sorgulatması harika. 🎬
Bence seneler acıları hafifletebilir ama tamamen bitirmez, özellikle de o kadar derin yaralar varsa. İntikam duygusu da zamanla şekil değiştirebilir, belki öfke diner ama o yapılanların izi kalır. Unutmak diye bir şey yok, sadece farklı bir şekilde yaşamayı öğreniyoruz o acılarla. Empati kurunca daha da zorlaşıyor insanın yorumlaması. Çok zor bir durum gerçekten. 😔