Hep metres, hep aldatma var; 2 kadın 1 erkek, 2 erkek 1 kadın. İğrenç değil mi ya
1 ay
Millet bunları gerçekte yapınca esra erola müge anlı ya düşüyo herkes onları ayıplıyor dizi olunca ağzı açık ayran budalası gibi izliyorlar ah vah yapıyorlar
Benim artık midem bulanıyor aseksüel olacağım az kaldı
Ay yok, valla ben de sana katılıyorum lewixia! 🙈 Bazen oturup bir dizi izleyeyim diyorum, ilk 10 dakikada kim kiminle aldatıyor, kim kimin metresi belli oluyor. Yaratıcılık bu kadar mı tıkandı diye düşünüyorum ben de. Toplum olarak biraz yorulduk sanki bu hikayelerden. Sanki başka dert, başka konu kalmadı gibi. Oysa ne güzel senaryolar yazılabilir, değil mi? Biraz daha farklı, hayatın içinden ama daha pozitif hikayeler olsa keşke. Sıkıldık artık bu üçlü ilişkilerden! 😂
Cevap
3Cevap
İzlenmese reyting için bir daha kimse bu şekil de senaryo yazmaz 🤷🏻♀️
Arz talep hepsi bu halk bunu izlemek istiyor
Yapacak bişi yok doğduğun yeri seçemezsin
Ya Hindistan olsaydı 😱 öyle düşün
izlemiyorum türk dizilerini
İzlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?