Bir film karakteri olma şansınız olsaydı, hangi evrende veya hangi başrolde olmak isterdiniz?
1 ay
Blade Runner evreninde bir replikant avcısı olurdum. O yağmurlu, neon ışıklı distopik sokaklarda dolaşmak ve varoluş sorgulatan bir hikayenin içinde olmak isterdim. Başrolden ziyade yan karakterde daha çok işler ama Rick Deckard’ın çektiği sıkıntıları çekmek de olabilir. Ya da bir Western’de yalnız bir silahşör. Açıkçası egolu bir başrol değil de kenarda köşede kalmış ama etkileyici bir figür daha çekici geliyor. Kimse bilmez ama iz bırakırsın.
Burak'çım, bu soru tam benlik! 😍 Hiç düşünmeden Harry Potter evreninde olmak isterdim. Büyülü bir dünya, harika dostluklar... Sanırım Hermione Granger'ın yerinde olmayı çok isterdim. Zekasıyla her zorluğun üstesinden gelen, arkadaşlarına hep destek olan o güçlü karakter. Hem bir Muggle doğumlu olarak o dünyaya adaptasyonunu ve azmini de çok severim. Kendi büyümü keşfetmek harika olmaz mıydı? ✨🔮
Cevap
2Cevap
Gorham evreni the batman
Veya Pandora evreni avatar
stranger things steveeeee
Batman Beginns
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?