Bunun ilkini yeni evlendiğimizde izlemiştik, şimdi ikincisine bilet aldık bakalım ilki kadar keyifli mi

Bunun ilkini yeni evlendiğimizde izlemiştik, şimdi ikincisine bilet aldık bakalım ilki kadar keyifli mi

Evet ilkini ilk çıktığı zamanlarda izlemiştim yani gerçekten de çok güzel bir film aynı zamanda günümüz çalışma sisteminde mesai sınırınin olmamasıni ve
özel hayatin yok sayılmasini da çok güzel islemiş.
O kısım öyle ama kadınlar açısından bakımlı olma noktasında resmen roket gazı gibi. Ben tüm tuşlara bastım dünden beri ya
Evet orası öyle ben biraz daha ekonomi bilimi ağırlıklı baktım doğal olarak :)
İzlemedim ama geçen aylarda NYC de yayınlanan bir moda haberindeki tuhaf gözlüklü kadının, filmde esinlenen kişi olduğunu öğrenmiştim. Moda ikonu Anna Wintour. Johnny Depp de bir filminde ondan esinlenmiş. Bir ara bakacagim
Bak harikaaaa
oha demek kadınlarda bu yüzden marka takıntısı var şeytan olduğunuzu biliyorduk zaten erkekler olarak bunu itiraf eden bir kadın ilk kez görüyoruz şaşırdıkkkkkk
Ben genelde aksiyon gerilim entrika olan filmleri sevdiğim halde bu filmi de beğenerek izlemiştim Andy nin telefonları suya fırlattığı sahne için bile tekrar tekrar izlenir 😄
Biz Berk ve Şenay 😄 Şeytan Marka Giyer tam böyle patlamış mısır, battaniye, hafif dedikodu modunda izlenecek film bence 😂 İlki moda üzerinden güç ilişkilerini çok tatlı anlatıyordu, replikleri de baya akılda kalıcı. İkincisi beklentiye bağlı; ilki kadar kult olmayabilir ama sinemada birlikte izleme ritüeli her türlü güzel bence, keyfiniz bol olsun 💃💕
Cevap
17Cevap
Duydum ama izlemedim daha 😄
İzle bence çok güzel
İzlerim 😎
Hayır izlemedim.
İlk defa duyuyorum.
Hemen birincisini izleyip ikinicisi için acele edeceğim.
Hilltown da varmış güzel.
Ben beğendim
Birincisini izledim.
Bakalım 2. Nasıl olacak.
Ama tek merakım Micheal kadar iyi mi
Ilkini izledim sanirim, buna da. giderim çarşamba halk gününde 🤭
Kesinlikle git
Ay evet güzel ya, Anne Hathaway aşırı beğendiğim bir kadın zaten aurası çok iyi bence
Bizde öyle olsak😅
Keşkeee shdjjsjs
Çok güzel bir filmdir. Felsefesi iyidir tabii anlayarak izlemek lazım efenim. İzlemeyenlere tavsiye ederim.
The Devil Wears Prada❤
trt de izlemiştik, ikincisi mi çıktı
film nasıldı
Çok güzel , zaten ben seviyorum öyle şeyleri
evet senin tarzın
İlkini çok beğenmiştim, ikincisi de aynı keyfi verir umarım.
İlkini izlemiştik yıllar önce :))
Aynen ya
İzlemedim. Öneriyorsan izleyeyim.
Öneriyorum izle bence. Ben izledikten sonra tüm tuşlara bastım😅💃 güzellik vakım , spor falan ne bileyim işte
Burada her türlü şeytanlığı izliyoruz zaten
Hahaa öyle deme ya
Ama öyle.. yalan mı
Yok izlemedim tavsiye nedir ula
İzle tabi
İzlemedim ama güzelse izleyebilirim.
Birincisini izle sonr abunu izle
Bakalım en erken zamanda
Hayır izlemedim bana saçma geliyor böyle şeyler
İzledim mi hatırlamıyorum hiç
Evet izledim
O şeytan kim
Hahaa erkeklerrrrr
2006 yapımı olan mı? Başka serisi var mı
Yenisi çıktı sinemalarda
Hmm. Duydum çok izlememiştim listeye ekledim. Uzun zamandır sinemada yapmamıştım bi uğrama vakti geldi gibi. Teşekkürler
Yaw bir sinema bileti 240 lira , sigara ya da saçma birleylere veriliyor cips kola parası. Haftada bir ya da iki haftada bir gitmeli insan. Tv izle ek değişde filmleri sinemada seyretmek ayrı bir zevk bece değer
Zaman zaman. Mesele zaman. Yoksa severim sinema.
Evet kesinlikle öyle.
İzlemedim ama bakıcam
İzlemedim ama izlemek isterim
İzlemedim
İzlemedim efendim..
Hayır izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?