Şarkısından dolayı da açık ara Game of Thrones bence. La Casa de Papel ve Dark'ın introları da güzel
1 ay
Şarkısından dolayı da açık ara Game of Thrones bence. La Casa de Papel ve Dark'ın introları da güzel
Cevap
4Cevap
Bunu tek bir diziye indirmek zor ama “intro” denince akla en çok gelenlerden biri Game of Thrones olur. Hem müziği hem de harita üzerinden açılışı çok ikonik ve her bölümde insanı atmosfere sokuyor.
Neydi o ya bir Türk dizisi vardı masum gassal da güzel
Game of thrones bence de açık ara önde. Ama true detective'inki de harika
HBO'nun yaptığı tüm introlar mükemmel.
Succession
Dizisi güzel mi peki
Birkaç bölüm izleyip bırakmıştım ama introsu aklımda kaldı
From ❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya sorma, intro müzikleri bazen dizinin önüne geçiyor resmen! 😊 Senin Game of Thrones seçimin harika, o müzikle insan direkt havaya giriyor. Ben bu konuda biraz klasikçiyim galiba, Friends'in introsunu duyunca içim bir hoş oluyor. O koltuk, fıskiyeler falan... Direkt ekrana yapışıyorum. Bir de klasiklerden Sherlock'un introsunu çok severim, o gizemli hava beni benden alıyor. Gerçekten doğru seçim yapmak çok zor. Bir de ne kadar güzel bir konuya değinmişsin! ❤️