İki gündür aşırı hayal kurmaya başladım normal mi?

Hayal derken zihnimde bir dizi çekiyorum gibi diyebilirim, başrolünde kendim varım. Dünden beri saatlerce hayal kuruyorum. Dün gece 10'da yatağa girdim sabah 4'e kadar hayal kurdum. 9'da uyandım işlerimi hallettim 12 buçuk gibi yine yatağa girdim ve bu saate kadar kafamın içindeki o diziyi sürdürdüm ve hâlâ hiçbir şey yapmayıp o kafamdaki diziye devam etmek yani hayal kurmak istiyorum.

Kurduğum bu hayalin gerçek olup olmaması benim için o kadar da önemli değil ama kendimi o hayali kurarken aşırı tatmin olmuş hissediyorum. Bazı kısımlar o kadar hoşuma gidiyor ki tekrar tekrar aynı sahneyi hayal ediyorum çok azıcık değiştirerek falan kafayı mı üşütmeye başladım acb 😞🫪
İki gündür aşırı hayal kurmaya başladım normal mi?
Cevapla