🎬🌿Tek kişilik bir kısa film çektim nasıl olmuş?

Herkes gider, geriye sadece kendin kalırsın.

Kalabalıkların arasında değil, aynadaki yansımasında kendini arayan bir adamın hikayesi. Sessizliğin sesini duymaya hazır mısınız?

Bu film; kamera önünde ve arkasında tek bir kişinin emeğiyle, kısıtlı imkanlarla ama büyük bir tutkuyla hazırlandı.

Not: Bu projenin senaryosu, oyunculuğu, çekimleri ve kurgusu tamamen tarafıma aittir. Tek kişilik bir emeğin hikayesidir.

İyi seyirler. 🥀

#KısaFilm #YalnızAdam #SoloFilmmaking #Sanat

🎬🌿Tek kişilik bir kısa film çektim nasıl olmuş?
Cevapla