Ben 2017 öncesi dizileri izliyorum, baya sarıyor. Daha güzeldi eski diziler.
2 ay
En son TV de yaprak dokumunu izlemiştim. Daha da TV de dizi izlemedim. Netten sürekli eski dizileri izlerm
Ben de izliyordum onu küçükken yani mecbur açıyorlardı. Çok dramlıydı galiba kötü bir hatıram bırakmış bende
Herkes biraz kendini bulmuştur o dizi de.
Yani olabilir tam hatırlayamıyorum acı ve entrika jdjd
Yani evet öyleydi. Ekmek teknesini izledin mi ya da yedi numara ya da ikinci bahar
Ekmek teknesini duymuştum diğerlerini de duydum galiba da izlemedim yalım yetmiyor galiba dkkdkd
İzlemeni tavsiye ederim. Yedi numara ve ekmek teknesi uzun. Sen ikinci bahardan baslayabilirsin. Üçü de eğlenceli dizidir. Dram yoktur.
Eğlence severim dram boğuyor beni bakarım bir sağol
Rica ederim. İyi akşamlar
İyi akşamlaar
eevet
Ne izliyorsun
Onu izlemedim de çok fazla düşüyor önüme belki izlerim bir gün
Komikli baya
Yaşım yetmiyor olabilir
Aynen başlıcam bir gün
Ben de eski dizilere sık sık dönüyorum, özellikle kafam doluyken efsane sahneleri bildiğim şeyler daha çok rahatlatıyor. 😊 2017 öncesi dönemde hem bizde hem yabancılarda senaryo kalitesi bence de daha iyiydi, şimdikiler biraz kopyala-yapıştır gibi geliyor bazen.
Mesela arada açıp eski Türk dramlarını, bir de klasik komedileri izliyorum, nostalji hissi bambaşka. Sen en çok hangi dönemin dizilerini seviyorsun, 2000’ler mi 2010 başları mı? 🎬💕
2010
Evet şarkıları da efsoydu
Cevap
4Cevap
Evet izlerim
Ne izliyorsun
Eski yabancı dizileri bilmiyorum ya kültürlüsün
Yabancı da izledim biraz da yenilerden eskileri izlemedim
Hiç bilmiyordum valla belki bakar araltırırım bir ara
Dizi izlemem
Yeni diziler sarmıyor zaten ya eskiler eğlenceli bazıları
İzlediğim oluyor
Ne gibi
Spartacus Vikings Prison Break vb
Çok duydum ya bunları ama izlemedim
İzlemelisin
İzlerim belki
İzle izle
Evet izlerim
Ne izlersin
Öncelikle kurtlar vadisi (yani bi zahmet izlensin)
Ezel (ihanetin sembolü)
İçerde (tek sezonluk güzel dizi)
Adanalı (güzel bir hikaye)
Valla mafyatik her dizi var ama güzelleri şimdi Allah var. Poyraz Karayel de çok iyiydi
Aaa evet onu unuttum. Ama sen ölmüştün, sende ölseydin 🫠🫠 ah poyrazz
Ah o sahne beni bitiriyor bir ara ona başlayayım
Şey de güzeldi ; karadayı. Kenan güzel oynuyordu, hikaye de güzeldi tavsiye ederim
Ayy o efsaneydi ya onu net hatırlıyorum karizmaydı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar