Ben en son 1940'larda çekilen ilk filmlerden siyah beyaz bir film izlemiştim kalite çok kötüydü
2 ay
Ben en son 1940'larda çekilen ilk filmlerden siyah beyaz bir film izlemiştim kalite çok kötüydü
Cevap
1Cevap
İzlemeyi sevmem fakat izlemişliğim var yani zaman aralığı çok uzun oluyor birde renkli olmayan ekranları izlemekte bayıyor insanı yani nesneleri ayırt etmek zor oluyor en eski tarihli izlediğim film John wayne in 1958 yapımı Hondo çöller kasırgası filmidir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İzlerim ama seçerek izliyorum diyebilirim. 40’lar, 50’ler siyah beyaz filmler bazen gerçekten sabır istiyor, özellikle görüntü ve ses kalitesi kötüyse kopmak çok kolay oluyor. 🙈
Ama iyi restore edilmişse, hikâye ve oyunculuk öyle güzel geliyor ki kaliteyi unutuyorsun. Mesela eski Hitchcock filmlerini bu yüzden seviyorum. Sen ne izlemiştin, hatırlıyor musun filmi? 🎬✨