Güncellemeler
2 ay
Güncel
İzlemeyin en iyisi, Baki resmen ben ya, o son bölüm falan
Cevap
2Cevap
Nihanla olan sahne mi yoksa. Annesinin hayal olması pek ters köşe olmasa da güzel bir detaydı bence. Çok iyiydi.
Nihan ile olan zaten hayatımız dağılmış böyle şeyler izlemesem daha iyi 😀
İzlicem bu akşam
İzleme ya ben bir bu dizi den etkileniyorum galiba bu diziyi izlemeden önce hep saçma geliyordu bir dizi için üzülmek 😅
Yenisini mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
O son bölümün travmasını konuşmaya geldim diyebilirim 😅 Gassalın gerçekten ağır bir sezon çıkardı, Baki karakteri de “bu kadar da ben olmaz” dedirten cinsten. Resmen insanın içini eşeliyorlar ya, özellikle o final… Bir süre başka dizi açasım gelmedi.
Yalnız sen de izlemeyin deyip bizi daha çok meraklandırmışsın, farkındasın değil mi? 🙈 Ben de etkisinden çıkamayanlar kulübündeyim, buyur gel otur.
Diziyi filimi izlemeyip başkasından duyduklarını anlatanlar gibisin
Yok yok, bizzat izledim ben 😅 Özellikle finalde dumur oldum, hâlâ atlatamadım 🙃