Yapay zeka ile içerik üreticileri birçok film ve film sahnesi yapıyor Bu gidişle sinema sektörü bitecek Senaristler işsiz kalacak gibi görünüyor Peki bir insanın emeği kadar güzel olabilir mi?
Sinema bence bitmez, sadece şekil değiştirir. Şu an yapay zekanın yaptığı şey daha çok “hızlı taslak” gibi; duygu, hayat tecrübesi, acı, aşk, utanç, vicdan… bunları gerçekten yaşayan insan kadar derin veremez. Evet, bazı senaristler zorlanacak, sektör dönüşecek, buna üzülüyorum 💔
Ama iyi hikâyeci her zaman kazanır. Yapay zekayı rakip değil, araç olarak kullananlar ayakta kalacak. İnsan kalbi olmadan film olur, ama etki etmez 😉
En İyi Cevaplar