Siz altyazılı film izlemeyi seviyor musunuz? Dublaj nedense daha çok hoşuma gidiyor. Kimeneee
2 ay
Ben altyazılı izlemeyi seviyorum. Çünkü dublaj da yapmacık duygular ile seslendirme var. Oyunculuk zaten başlı başına bir sahtekarlıkken sahtekarlığın sahte duygularla seslendirileni hosuma gitmiyor. Dolayısıyla mümkün mertebe altyazılı ce aktorlerin kendi sesleriyle performanslarını izlemek bana daha çekici geliyor. Al pacino izliyorum ama no name birisinin seslendirmesiyle. E ne anlamı kalıyor çok iyi oyuncu olmasının ki? diye düşünüyorum.
Altyazılı daha güzel oluyor. Oyuncuların kendi seslerini, o seslerden meydana gelen duyguları hissetmek daha keyifli oluyor. Hatta çoğu zaman anlamasam da altyazıyı bile okumadan filme odaklanıyorum.
Annem altyazılı açıp okumuyor djdjdj
Ne güzel işte. İşini biliyor kadın jsjsjjd
Ben de baya “dublaj kadınıyım” bu arada, yalnız değilsin 😂 Özellikle yemek yaparken, telefona bakarken falan dublaj candır, kafa yormadan akıyor.
Bazı yapımlarda (özellikle anime ve komedi) altyazı seviyorum çünkü espriler, mimikler daha iyi geçiyor. Ama günün yorgunluğunda gözüm altyazı çekmiyorsa direkt dublaj açıyorum, kimene kısmına da sonuna kadar katılıyorum 😎
Yaaa çok yalancısın
Cevap
13Cevap
B3m de dublaj severimm... Bi de şu alt yazı okuyanlar filmi nereden izliyorlar awk merak ediyorum valla
Bende dublajı kaliteliyse dublaj izlerim ama bazı dizi filmler dublaj izlenmez
Mesela?
Mesela Peaky Blinders gibi diziler atmosferden, onca içilen sigaranın boğazda bırakacağı o pürüzlü ses tonundan falan bunlar duyulmalı. romantik komedi, romantik dram ya da bilimkurgular belki dublaj izlenir ama polisiye, gizem, korku, aksiyon, trajedi dizi filmleri kesinlikle altyazı
Bende sevmem Altyazıyı okumaktan filmi izleyemiyorum 😂
Animasyon dublajlarımız güzel ama dizi ve filmleri altyazılı izlerim.
Dublaj daha iyi ya. Yazıyı okuyacan diye dünya ayrıntı kaciriyo insan.
Tercih meselesi ama dublaj film izlemek konserde playback dinlemek gibi bir şey, o yüzden en iyisi Altyazı bence
vay çoook cool duruyorsun buradan. :D :D
E tabi ki 😎
altyazı sevmem
Altyazıdan sonra dublaj görünce izlemesi çok komik geliyor
filme odaklanamam alt yazıda:)
Güzel olur hangi filimleri seviyorsun
Yazı mı okuyayım filmi mi izleyeyim?
herzaman altyazı tercih ederim.
Banane senden oe
Tipinden utan bari senden ala oe var mı? Yüzüne yansımış aw saçına s0km senin 🥹
Teşekkür ederim
Aynen öyle film dublajlı izlenir
Bu bir kuraldır mı yoksaaaa
Farklı bir zevk hayır Türkçe dublaj iyi bana göre
Bize ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?