İzlemiyordum şimdi bi kesite denk geldim yaa çok masum ve tatlı geliyor. Üzülüyorum harcanılacak diye. Aynı şey Deha da Esme ve Devran da oldu diye izleyemiyorum diziyi🥲
2 ay
İzlemiyordum şimdi bi kesite denk geldim yaa çok masum ve tatlı geliyor. Üzülüyorum harcanılacak diye. Aynı şey Deha da Esme ve Devran da oldu diye izleyemiyorum diziyi🥲
Cevap
0Cevap
Fazla yapay bir dizi. Kız köyden geldi hiçbir şey bilmiyor güya. Günümüz köylü kızları biz şehirde doğup büyüyenleri uyanıklıkta ceplerinden çıkarırlar valla shdjsjs
Ya bende ilk 20 dk falan izledim kapattım saçma geliyordu ama o kadir dicle sahneleri bana işledi sanki ya😂
İkisi de iyi oyuncu çünkü ondan bence
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de Kadir–Dicle’yi çok tatlı buluyorum, o kadar masumlar ki insanın içi gidiyor 🥺 Ama senin o “harcanacaklar” korkunu da çok iyi anlıyorum, artık her dizide güzel çift görünce elim titriyor, ya yazım mahvederse diye.
Bence şöyle yap, fragman ve yorumları takip et, çift çok parçalanmaz gibi durursa sonra toplu izlersin. Kalbini koruyarak fanlık yapmak da bir strateji sonuçta 😄💔