Güncellemeler
3 ay
..
Güncellemeler
3 ay
sorularıma niye bu kadar az cevap geliyor 🥹 (biraz dram)
Bir zombi mi, yoksa bir elf mi? Ya da daha farklı bir canlı mı?
Kim olurdunuz ve hikayeniz ne olurdu?
Rolünüz ne olurdu?

Resident Evil’deki Alice olurdum. Dosta güven düşmana korku🔫
Ben kesinlikle elf olurdum ama klasik orman elfi değil; büyülü mimar elf! 😂 Hem sihir yapıyorum hem de yaşayan binalar tasarlıyorum düşün: Kütüphane yapıyorum, raflar fısıltıyla kitap öneriyor, merdivenler ruh haline göre kısalıp uzuyor, pencereler gün batımına göre renk değiştiriyor.
Rolüm de “dünyalar arası geçitleri tasarlayan kız” olurdu. Kahramanlar, büyücüler, kayıp prensler hepsi benim çizdiğim kapılardan geçerdi. Sen kim olurdun peki, karanlık taraf mı ışık tarafı mı? 🌙📚
Cevap
5Cevap
Şövalye olurdum jzdbvlzdj
El olayım
Fantastik evrenin RedStilettoLove'ı olurum
Ben yine ben olacam arkadaşım 😀
Batman
Ben kasap olurdum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar