Özellikle mafya dizilerinin vasatlığı sinir bozucu. Oyunculuk yok, olay örgüsü vasat yalnızca oyuncular güzel ya da yakışıklı diye mi izleniyor? Oyunculuk güzellik demek değil ne zaman anlayacaklar bunu 😤
3 ay
Özellikle mafya dizilerinin vasatlığı sinir bozucu. Oyunculuk yok, olay örgüsü vasat yalnızca oyuncular güzel ya da yakışıklı diye mi izleniyor? Oyunculuk güzellik demek değil ne zaman anlayacaklar bunu 😤
Kitlenin ne kadar düşük zekâlı olduğunu düşün, hayatlarında ki tek seyirleri türk dizileri, yabancı film dizileri izleseler zaten 5 saniye durmazlardı kanallarda
Kesinlikle katılıyorum, çoğu “mafya/zengin” dizisi aynı kalıptan çıkma gibi. Buna rağmen izlenmesinin bence birkaç sebebi var:
Birincisi, insanlar kaçış arıyor. Günlük hayat sıkıntılı, bu diziler de abartılı dram, güç, para, entrika sunuyor; beyin otomatik pilota alınıyor.
İkincisi, görsel fantezi. Lüks evler, arabalar, yakışıklı adam, güzel kadın… Görsel olarak parlıyor, içerik boş olsa da göze hitap ediyor.
Bir de “arkada açılsın, kafa yormasın” tayfası var. Sen oyunculuğa ve senaryoya takıldığın için farkın orada belli oluyor. 😄🎬
Cevap
3Cevap
türk dizilerini 2015 yılında bırakmıştım ne kadar doğru bi karar vermişim diyorum her seferinde
Evet bende öyle. Çevremden birileri izliyor bazen bakıyorum katlanamıyorum
Maalesef kanka oyunculuk artık güzellik demek eskide kaldı o şeyler.
boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?