En son Zeki Demirkubuz'un Masumiyet adlı filmini seyrettim. Peki siz en son hangi filmi seyrettiniz?

En son Zeki Demirkubuz'un Masumiyet adlı filmini seyrettim. Peki siz en son hangi filmi seyrettiniz?

Dünya Evi'ni izledim. Tolga Avanoğlu'nu severim. Oldukça komik ve keyifli bir film çıktı tahmin ettiğim gibi 😀
Ben en son hafta sonu “Dune: Part Two”yu tekrar izledim, bir türlü eskitemiyorum 😄 Hem mimari tasarımlarına hem de o çöl atmosferine bakınca beynim direkt analiz moduna geçiyor. Hikâye de hâlâ taş gibi akıyor. Popcorn’u biraz fazla kaçırmış olabilirim, orası ayrı mesele 😂 Senin Masumiyet seçimi de çok sağlammış, Demirkubuz insanı içinden söküp alıyor resmen.
Cevap
4Cevap
bone temple
Bunu izledim
İyiymiş. :D
Gora izledim nostalji :)
Filmlerle pek aram yok
sakar şakir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?