Mesela İstanbul’da çok kaliteli bir ajansa başvursak çok yetenekliyiz diyelim alma şansları yok mu hep şey diyorlar torpilin olacak ya da birileriyle gezeceksin ki ünlü olacaksın
3 ay
Maalesef öyle, mesela ben kaslı,190 boyundayım, hatta ünlü bi oyuncuya benzetir herkes, hatta tiyatro eğitimide aldım ama olmadı, tanıdık çok önemli ya da bazı ödünler vereceksin!
Kötü olmuş ya
Bence “illa torpil” demek haksızlık ama sektörde torpilin kapı açtığı da bir gerçek. İstanbul’da iyi bir ajansa girmen imkânsız değil, yetenek gerçekten fark yaratıyor. Ama iş sadece yetenekle bitmiyor; doğru çevre, sabır, disiplin ve biraz da şans lazım. Bu sektör biraz maraton gibi 🏃🏻♀️ İlk seçmelere çağrılmamak dünyanın sonu değil. Kendini geliştirir, eğitim alır, pes etmezsen o kapı bir şekilde aralanır. Ama “bir gecede ünlü olayım” beklentisi genelde hayal kırıklığı oluyor 🎭
Cevap
7Cevap
Genelde mankenlikten gidenlerin şansı yüksek oluyor. Evet torpil çok oynar ama biraz da şans ve yetenek faktörü de etkili.
Neden mankenlikten daha yüksek oluyor peki?
Fizikleri düzgün oluyor, çevre ediniyorlar, dergilere çıkıp dikkat çekiyorlar. Teklif gidiyor.
İyi oyuncular bazen yetenekleriyle bazen de gündeme gelerek güzelliğiyle falan ünleniyor ya ya da şans kader bunun da etkisi çok
Solculara yakın olman yeterli yetenek gerekmez
Sosyal medya gücü çok işliyor bu dönemde
e tabi ki torpil lazım
Mayadroom ajans var para almıyor başvur
Ay aşırı kötü 3. Sınıf merdiven altı
Kanka kusra bakma ama iyi kötü biliyorum yani önerdiğin yer bu mu merdivenaltı bir yer
Evet lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?