Bu aralar hayat çok sıkıcı değil mi sizce de?

Of ben bıktım bıktım.. sürekli işe gel, eve git, eve gel, işe git. Tatil istiyorum, yatmak istiyorum yeter ya sırtım da ağrıyor zaten hayattan bezdim😭 yeni bi diziye başladım onun da her bölümünde ağlayıp duruyorum zaten dizi içime oturdu Allah kahretmesin ya

Bu aralar hayat çok sıkıcı değil mi sizce de?

Not: yapay zeka bir daha sorularımı değiştirirsen seni çok fena yaparım haberin olsun ok. KS yönetimi kaldırın şunu soru başlığı yazmayı da biliyoruz herhalde

Bu aralar hayat çok sıkıcı değil mi sizce de?
Cevapla