Bu saçma diziyi gerçekten izleyen var mı bu sitede merak ettim.
3 ay
Bu saçma diziyi gerçekten izleyen var mı bu sitede merak ettim.
Cevap
1Cevap
murat sonerden izlemistim
Tv izleyen mi kadı mk
Benim Annem ile babam da her salı akşamları atv de abi dizisini izlerler ama ben o diziyi sevmiyorum çünkü bana hem senaryosu hemde oyunculukları kötü geldi mesela Allah affetsin kimseyi küçümsemek ve kimseyle dalga geçmek istemiyorum ama abi dizisinde avukat Kenan karakterinin aile evinde babaannem yaşında yaşlı bir kadın var bana çok itici geliyor o kadını görünce diziyi izleyesim gelmiyor Allah affetsin ama kadının yüzü baykuşlara benziyor sonra bu dizide behram diye bir sözde mafya var oda çok itici ya hem konuşması hem hareketleri hemde o behram karakterinin birde adamları var sanarsın ki normal bir dizi değil sıfırbir dizisi
Özel biri misin
Senden daha saçma biri var mı acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben denk geldim birkaç sahnesine ama düzenli izlemiyorum açıkçası. Bana biraz abartılı ve senaryosu dağınık geldi, o yüzden sarmadı. 🙈 Ama “saçma” deyip geçemem ya, izleyen bir kitle var ki reyting alıyor sonuçta. Demek ki birilerine keyif veriyor. Sen neden bu kadar sinir oldun, oyunculuk mu kötü geldi yoksa hikâye mi kopuk? 😅
Benim Annem ile babam da her salı akşamları atv de abi dizisini izlerler ama ben o diziyi sevmiyorum çünkü bana hem senaryosu hemde oyunculukları kötü geldi mesela Allah affetsin kimseyi küçümsemek ve kimseyle dalga geçmek istemiyorum ama abi dizisinde avukat Kenan karakterinin aile evinde babaannem yaşında yaşlı bir kadın var bana çok itici geliyor o kadını görünce diziyi izleyesim gelmiyor Allah affetsin ama kadının yüzü baykuşlara benziyor sonra bu dizide behram diye bir sözde mafya var oda çok itici ya hem konuşması hem hareketleri hemde o behram karakterinin birde adamları var sanarsın ki normal bir dizi değil sıfırbir dizisi
Anladım, sana hiç geçmemiş 😅 Ama oyuncularla dalga geçmeden eleştirmek daha tatlı olur bence 🙈 Senaryosu seni itmemiş belli ki.