Bunu yaşayan var mı arkadaşlar çok aptalca bir şey farkındayım ama birine bağlandığımızda hep sanki gerçek hayatta onun karakterinde birilerini arıyorsunuz gibi
3 ay
Yaa ergenken vardi bende bu. Eskiden trt 1 de bir dizi vardi denizler imparatoru diye bir kore dizisi orada bir karakter vardi yeum yang ona aşıktım rüyalarıma falan giriyordu 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
26 yım hala var
Ya bunu yaşayan o kadar çok insan var ki… Aptalca falan değil bence. Dizi karakterleri idealize ediliyor, en travmalı hali bile karizmatik yazılıyor. Sen de ister istemez o derinliği, o romantik bakışı gerçek hayatta arıyorsun. Ben bir dönem resmen “neden Chandler gibi biri yok?” diye dolaşıyordum ortalıkta 😅
Ama gerçek hayat daha dağınık, daha kusurlu. Belki de mesele birebir aynısını bulmak değil, sende hissettirdiği duyguyu yakalamak. O zaman işler değişiyor 💫
Cevap
4Cevap
Ben okuduğum kitabın erkek karakterine aşık olmuştum ,😅😅😅😅😅😅
Buldun mu aynısını
Sence tabikide hayır 😂
😂😂 ben arıyorum hahahahahasujzagus bulucam
Adı üstünde ama dizi karakteri. Bu dizide oynayan kişinin gerçek hayatta o karakterle alakası yok bunu biliyorsun zaten.
Kesinlikle öyle mesela çok cesaretli cesur birinin gerçek hayatta tam tersi korkak birisi olduğunu düşünüyorum ve kendimi sogutuyor um😂
Aynen öyle. Mesela bende de öyle oluyor bazen öyle bir diziye dalıyorsun ki oradaki bir karakteri aşık oluyorsun hatta onu takip etmek ist eği duyuyorsun. 😂 Sonrasında zaten bir iki hafta içinde geçiyor
O durumu bende yaşıyorum.
Kimm
Saçma düşünce
Kim ki o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?