Bir dizi karakterine aşık olup gerçek hayatta kimseyi sevememek normal mi, yaşayan var mı?

Bunu yaşayan var mı arkadaşlar çok aptalca bir şey farkındayım ama birine bağlandığımızda hep sanki gerçek hayatta onun karakterinde birilerini arıyorsunuz gibi
Bir dizi karakterine aşık olup gerçek hayatta kimseyi sevememek normal mi, yaşayan var mı?
Cevapla